مصطفی برزگر
سردار سید صادق حسینی گفت: قدرت و نفوذ نرم جمهوری اسلامی در ورای مرزهای فیزیکی معادلات استکبار جهانی را با چالش روبرو کرده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۷۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید صادق حسینی روز چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه ملکشاهی با اشاره فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب و علیرغم دشمنی و توطئه های مستمر دنیای استکبار، امروز دوست و دشمن به قدرت و اقتدار ایران اسلامی اذعان دارند.

وی افزود: وحدت ، همدلی و قدرت مبتنی بر اراده ملت ایران اسلامی را به عنوان الگویی برای ملت های آزادی خواه جهان تبدیل کرده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام تاکید کرد: دشمنان از قدرت نرم جمهوی اسلامی که توانسته است بسیاری از معادلات نامشروع آنها را به هم بریزد، بسیار خشمگین هستند.

سردار حسینی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و نقش دشمنان در این حوادث یادآور شد: دشمنان خود نیز هیچ امیدی به چنین فتنه هایی ندارد و به خوبی می دانند که جمهوی اسلامی از حمایت قاطبه ملت خود به بهترین شکل ممکن برخوردار است.

وی در ادامه با تقدیر از تلاش های سپاه ناحیه ملکشاهی از مسئولان جدید این ناحیه خواست با توجه به ظرفیت های خوب این شهرستان در حوزه تولید و اشتغال با تعامل و همراهی دیگر مدیران زمینه توسعه بیشتر منطقه را فراهم کنند.

در پایان این مراسم سرگرد علی میرزایی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ملکشاهی معرفی و از خدمات سرهنگ فلاح غلامی تجلیل شد.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد، مردم ملکشاهی در دوران دفاع مقدس با پنج هزار رزمنده مردمی و تقدیم 385 شهید والامقام ، یک هزار جانباز و 14 آزاده سهم ارزنده ای در دفاع و حراست از مرزهای نظام جمهوری اسلامی و استان ایلام ایفا کردند.
 

ارسال نظرات