خبرهای داغ:
سردار امینی جانشین قرارگاه سیدالشهدای استان اصفهان در مراسم یادبود 29 دیماه روز حماسه وایثار شهرستان لنجان ضمن بازگویی عملیات کربلای 5 ورشادتهای شهدا ورزمندگان اسلام در این عملیات گفت: در این عملیات از شهرستان لنجان 45 شهید تقدیم انقلاب شد واین نشانه گستردگی و سخت بودن این عملیات بود .
کد خبر: ۸۹۷۶۷۶۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، سردار امینی جانشین قرارگاه سیدالشهدای استان اصفهان در مراسم یادبود 29 دیماه روز حماسه وایثار شهرستان لنجان ضمن بازگویی عملیات کربلای 5 ورشادتهای شهدا ورزمندگان اسلام در این عملیات گفت: در این عملیات از شهرستان لنجان 45 شهید تقدیم انقلاب شد واین نشانه گستردگی و سخت بودن این عملیات بود .

وی افزود: شهیدان و رزمندگان اسلام در آن زمان وظیفه خودشان را انجام دادند تا امروز دشمن نتواند به خاک کشورما طمع داشته باشد ویا دست اندازی کند.

سردار امینی تصریح کرد: دشمن امروز قادر نیست که به جمهوری اسلامی حمله کند وگرنه آنان از هر فرصتی استفاده می کنند تا به ما ضربه بزنند، اگر فرصت نظامی داشته باشند جنگ نظامی می کنند و اگر نتوانند جنگ نیابتی علیه ما راه می اندازند همانند جنگ تحمیلی که صدام علیه ما راه انداخت و همچنین جنگ های نیابتی که در کشور های مسلمان اطراف کشور ما مانند سوریه ، یمن، عراق ، میانمار و... راه انداخته اند تا بتواند به کشور ما ضربه بزنند.

جانشین قرارگاه سید الشهداء با توجه به آشوب های اخیر گفت: اول مردم مطالباتی داشتند و یک راهپیمایی مسالمت آمیز داشتند و کسی هم کاری با آنان نداشت ولی دشمنان به خصوص آمریکا تصمیم داشتند که مملکت ما را بهم بریزند ولی نه به این زودی و وقتی دیدند که زمینه کار آماده است نیروهایشان را وارد کار کردند و شعارها تغییر کرد ونحوه مطالبات نیز تعییر کردو شعار های هنجار شکن مطرح شد و حتی به پرچم کشور و عکس شهداء توهین شد.

سردار امینی ادامه داد: مردم مطالبات به حقی دارند و امروز زندگی مردم در شرایط خوبی نیست، نظام جمهوری اسلامی ودولت مکلف و ملزم است این مردم را که بعضی های آنان چند ماه حقوقشان را دریافت نکرده اند و مشکل دارند را تامین بکند و به داد مردم برسد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها