خبرهای داغ:
رئیس شورای شهر اسدآباد ضمن تقدیر از رسانه‌های شهر برای انعکاس مشکلات گفت: رسانه‌ها با اطلاع رسانی دقیق خود می‌توانند پل ارتباطی بین مسئولین و مردم باشند.
کد خبر: ۸۹۷۶۷۱۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

رسانه‌ها با اطلاع رسانی دقیق خود پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستندحسین رستمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: انتخاب «سعیدی» برای شهرداری اسدآباد مورد تایید اعضای این مجموعه بود که مسیر سختی را نیز طی کرد.

وی تصریح کرد: برای انتخاب این گزینه با دفتر امور شهری استانداری دچار چالش‌هایی شدیم که پس از ارائه مدارک لازم به هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراها توانستیم این موضوع را به نفع نظر شورای شهر به پایان برسانیم.

رئیس شورای شهر اسدآباد با اشاره به فراجناحی بودن «سعیدی» تصریح کرد: تجربه بالای وی در مدیریت مجموعه های علیصدر و گنج نامه و همچنین تسلط کافی وی در امور شهرداری‌ها مثل عقد قراردادها و پیمانکاری های مربوط از برجسته ترین دلایلی بود که ما را به این انتخاب مجاب کرد.

سخنگوی شورای شهر اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش گفت: با وجود کمبود بودجه شهرداری سعی داریم تا با بالابردن اعتبار این شهرداری و اعتماد عمومی نسبت به این نهاد، به نحو احسن وظایف خویش را انجام دهیم.

وی ضمن تقدیر از رسانه‌های شهر برای انعکاس مشکلات گفت: رسانه‌ها با اطلاع رسانی دقیق خود می‌توانند پل ارتباطی بین مسئولین و مردم باشند.

رستمی در رابطه با مشکلات بلوار شهید «قهاری» عنوان کرد: نمونه تراکم محل های حفاری شده موجود را به آزمایشگاه ارسال کرده ایم تا پس از دریافت تراکم استاندارد این مسیر و مسیرهای دیگر را بهسازی کنیم.

وی اضافه کرد: قصد ما از این کار استفاده از مصالح مناسب است تا بعد از گذشت مدتی مجبور نشویم آسفالت ریزی مجدد انجام دهیم.

رئیس شورای شهر اسدآباد همچنین اضافه کرد: با مکاتبات انجام داده شده با اداره گاز از این مرکز تعهدات لازم را اخذ کرده ایم و هر گونه کوتاهی در این زمینه را نیز با جریمه مواجه خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت آسفالت کوچه شهید رشیدی نیز گفت: شخصاً به طور روزانه از این مسیر تردد می‌کنم و همه انتقادات موجود درباره این مسیر را قبول دارم.

رستمی گفت: برای اصلاح این مسیر اقدامات خوبی انجام داده ایم که انعقاد قرارداد با چهار تن از ساکنین این محل بخشی از این اقدامات بوده است تا تعریض و عقب نشینی لازم صورت گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه سعی داریم این مسیر را یکبار برای همیشه تعمیر کنیم، بیان کرد: اصلاح این قسمت تا بلوار جهاد ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات