خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهرود

دشمن به دنبال پلورالیسم دینی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شاهرود گفت: دشمن با ادیان توحیدی مشکل دارد و مسلمان شیعه لائیک و لائیسیته و کسی که زناکار و مشروب‌خوار است را می‌پسندند.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۹۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت‌الاسلام سید جواد میر شفیعی ظهر امروز در گردهمایی فصلی دبیران درس آمادگی دفاعی شرق استان سمنان که به میزبانی شاهرود در مرکز ضمن خدمت فرهنگیان این شهر برگزار شد، با اشاره به جنگ نرم دشمن و آسیب‌های رسانه‌ای آن اظهار کرد: دشمن با پلورالیسم دینی وارد شده است و با این شگرد به دین می‌تازد و می‌گوید مهم انسانیت است و دلت باید پاک باشد و می‌خواهد ما را با این شگرد لائیک کند.
وی افزود: دشمن با ادیان توحیدی مشکل دارد و مسلمان شیعه لائیک و لائیسیته و کسی که زناکار و مشروب‌خوار است را می‌پسندند و می‌خواهد جامعه ما را به جامعه‌ای پلورالیسم که خروجی آن لائیسیته است با شعار معروف زرتشت «گفتار نیک، کردار نیک و پندار نیک» تبدیل کند.
میر شفیعی خاطرنشان کرد: ظاهر این مطلب شیک و دینی است، اما در باطن چیز دیگری است و دشمن از روش تکرار و تلقین استفاده می‌کند، آن‌ها می‌گویند تکرار بد است، اما چرا دشمن یا تلویزیون خودمان از این روش استفاده می‌کند؟!
وی با بیان اینکه اوباما ۸ سال رئیس‌جمهور آمریکا بود و بیش از ۷۰ بار گفت: گزینه نظامی روی میز است و ۷۰۰ بار هم رسانه‌هایش تکرار کردند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود تصریح کرد: در این روش باید آنقدر یک دروغ را تکرار کنید تا باورپذیر شده و حتی خودتان هم باور کنید.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به موضوع برجام گفت: موضوع برجام را آنقدر تکرار کردند تا باورمان شود سایه جنگ با برجام برداشته می‌شود و در مباحث فرهنگی باید به نتیجه بنگریم و تفسیر نیک و بد به رأی افراد واگذار شود.
وی با بیان اینکه پلورالیسمی‌ها می‌گویند خروجی کار باید لائیسیته شود، افزود: امروز دشمن دارد عشق مثلثی را ترویج می‌کند و رابرت مرداک یهودی با ابزار ماهواره و فضای مجازی به بنیان خانواده می‌تازد و ترویج طلاق را توصیه می‌کند.
میر شفیعی با اشاره به اینکه هدف جنگ نرم دشمن ترویج بی بند و باری با ابزار‌های مجازی است، عنوان کرد: خانواده‌هایی که ماهواره دارند باید مراقب باشند که کودکان را با این ابزار تنها نگذارند، زیرا اهداف دشمن در جنگ نرم لاقید کرد والدین نسبت به رابطه‌های نامتعارف فرزندان، حیا زدایی از نوجوانان، بارداری پیش از ازدواج، اشاعه فحشا در میان نوجوانان و بی‌احترامی به والدین است.
وی با تأکید بر هوشیاری بر موضوع جنگ نرم و تأکیدات رهبر انقلاب در این زمینه گفت: دشمن در جنگ نرم سست کردن پایه‌های اعتقادی و باور‌های دینی و اجتماعی و خانوادگی ما را هدف قرار داده و باید هوشیار و مراقب باشیم و از نسل نوجوان و جوان در برابر این تهدیدات محافظت و حراست کرده و آگاهی بخشی مهم‌ترین موضوع در این مقوله است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها