خبرهای داغ:

عملیات راه اندازی اولین مرکز فیزیوتراپی ورزشی استان سمنان در شهرستان شاهرود کلید خورد

طی بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از مکان فیزیوتراپی ورزشی شهرستان شاهرود؛ آغاز عملیات بازسازی، تعمیر و تجهیز این مرکز رسماً کلید خورد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۸۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرزاد فتاحی با حضور در شاهرود از اماکن ورزشی و زیرساخت های مرتبط با میزبانی مسابقات والیبال و بسکتبال لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور بازدید نمود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان، با اشاره به اینکه حضور تیم های حرفه ای در لیگ باشگاه های کشور منجربه پویایی و نشاط مخاطبان ورزش می شود گفت یکی از مهمترین وظایف اداره کل ورزش و جوانان در خصوص کمک به حضور تیم ها در لیگ باشگاه های کشور استانداردسازی اماکن ورزشی می باشد.
فتاحی ضمن بازدید از سالن تختی که در حال کفپوش می باشد؛ از سالن شهید یحیایی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین مهمانسرای ورزشکاران بازدید نمود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان در بازدید از مهمانسرای ورزشی شهرستان شاهرود که روزهای پایانی تعمیرات، بازسازی و تجهیز خود را می گذراند؛ نسبت به تسریع در عملیات بازسازی دستورات ویژه ای صادر نمود.
وی با اشاره به اینکه شاهرود ظرفیت برگزاری اردوی تیم های ملی و همچنین رقابت های بین المللی را دارد گفت: تمام تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برای بهره برداری مجدد، ایجاد فضایی کاملاً متفاوت و با الگوی مصرف مطلوب در زمان بهره برداری است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان از بهره برداری مجدد این مکان در دهه فجر خبر داد و اشاره کرد از طریق مشارکت بخش خصوصی در نظر داریم سایر اماکن ورزشی غیر استاندارد را بهینه و جهت خدمات دهی به مردم استان تجهیز نمائیم.
عملیات راه اندازی اولین مرکز فیزیوتراپی ورزشی استان سمنان در شهرستان شاهرود کلید خورد.
فرزاد فتاحی از مکان فیزیوتراپی ورزشی شهرستان شاهرود بازدید و آغاز عملیات بازسازی، تعمیر و تجهیز این مرکز رسماً کلید خورد.
نظر به اخذ مقررات قانونی لازم به منظور ایجاد مرکز فیزیوتراپی ورزشی توسط هیات پزشکی ورزشی شهرستان شاهرود و جذب اعتبارات لازم توسط هیات پزشکی ورزشی شهرستان شاهرود و استان سمنان و همچنین درخواست دکتر حسینی نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان و فدراسیون پزشکی ورزشی، این مرکز تا چند ماه آینده در سال ۹۷ به بهترین شکل ممکن، تجهیز و راه اندازی می شود.
لازم به ذکر است این مرکز پنجمین مرکز فیزیوتراپی ورزشی کشور بوده که ایجاد مکان مذکور نشأت گرفته از تلاش و همت هیات پزشکی ورزشی در جهت تکمیل چرخه قهرمانی یک ورزشکار در سطوح مختلف است.
لازم به ذکر است مهمانسرای ورزشکاران شاهرود با مشارکت جابر قمی (بخش خصوصی) از طریق ماده 27 قانون مقررات مالی دولت طی تشریفات قانونی واگذار و پس از تعمیر، بازسازی اساسی و تجهیز در اختیار ورزشکاران قرار خواهد گرفت.
لازم به ذکر است مسابقات بسکتبال لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور در مرحله دوم با حضور ۴ تیم از تاریخ ۴ لغایت ۶ بهمن در سالن شهید یحیایی دانشگاه علوم پزشکی؛ و مسابقات والیبال لیگ دسته ۲ در مرحله اول با حضور ۵ تیم از ۱۰ لغایت ۱۳ بهمن در سالن تختی برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها