خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند به عنوان نگین انگشتری استان همدان از نظر حضور در جبهه ها بوده است و همچنین مردم نهاوند همیشه پا در رکاب انقلاب اسلامی بوده اند.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۶۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹

مردم نهاوند همیشه پا در رکاب انقلاب بوده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام‌نیا در یادواره شهدای روحانی شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تاریخ سیاسی نهاوند به خوبی نشان داده است که مردم شریف نهاوند محور مبارزات در مقابل رژیم ستم شاهی و پهلوی بوده اند و تمام قد ایستادگی کردند.

وی افزود: نهاوند مهد مبارزانی بوده که در مقابل رژیم ستم شاهی تمام قد ایستادند و سینه‌های ستبر خود را آماده گلوله دژخیمان کردند و آن سکوت ظلمانی را در سال ۵٢ با فدا کردن ۶ جوان برومندی که در یک لحظه در آتش عشق سوختند، در هم شکستند.

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند شهری است که اولین مجسمه شاه در آن به پایین کشیده شد.

وی ادامه داد: نهاوند به عنوان نگین انگشتری استان همدان از نظر حضور در جبهه ها بوده است و همچنین مردم نهاوند همیشه پا در رکاب انقلاب اسلامی بوده اند.

بهرام‌نیا عنوان کرد: نهاوند ٨۵۰ شهید والا مقام تقدیم نظام کرده است، نهاوندی که افتخارش عزیزان و علمایی همچون شیخ علی اکبر نهاوندی، شهید قدوسی و شهید حیدری ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات