نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه،چرام،گازرسانی به جاورده کهگیلویه در دهه فجر امسال بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی گفت: در کارگاه قلعه دختر برنامه زمانبندی این طرح بررسی شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۶۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۹
عدل هاشمی پور افزود: خوشبختانه گلوگاه‌های این طرح که عبور لوله از رودخانه‌ها و جاده‌ها بود تا منطقه‌ی جاورده به اتمام رسیده و همه مواد و تجهیزات مورد نیاز ایستگاه و همچنین لوله‌های مورد نیاز آماده است.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این طرح تا چاروسا حدود ۸۵ درصد پیشرفت کاری دارد گفت: امید است طبق وعده‌ای که به مردم داده شد حوزه‌های دشمن زیاری، چاروسا، جاورده و بخشی از روستا‌های مسیر در دهه فجر انقلاب اسلامی از نعمت گاز بهره‌مند شوند.
هاشمی پور با بیان اینکه در تلاش هستیم تا ۶ ماه آینده کار گازرسانی به دیشموک انجام شود افزود: عملیات اجرایی شبکه‌های داخلی شهر دیشموک پایان یافته و شبکه داخلی بخش چاروسا هم تا یک ماه آینده به پایان می‌رسد.
فرماندار کهگیلویه هم گفت: این طرح در مناطق مختلف فعال است و قرار است خط اصلی انتقال گاز در دهه فجر امسال به جاورده برسد. گازرسانی به جاورده کهگیلویه در دهه فجر امسال
علی پوزش افزود: از مردم منطقه تقاضا داریم با مسئولان و پیمانکار اجرایی همکاری داشته باشند.
وی گفت: حدود ۱۲ کیلومتر عملیات شبکه داخلی باید در شهر قلعه رئیسی انجام شود که از این مقدار بیش از ۳ کیلومتر آن انجام شده و فاصله خط اصلی از جاورده تا قلعه رئیسی ۱۰ کیلومتر است که امیدواریم با رفع معارضات تا دو ماه آینده گاز به شهر قلعه رئیسی برسد.
ارسال نظرات