خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه سپاه افتخار دارد که در امر محرومیت‌زدایی خادم مردم است، گفت: استان خوزستان باوجود تأمین بودجه کشور و داشتن ثروت از محرومیت رنج می‌برد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۶۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳

سردار علی‌اکبر پور جمشیدیان عصر امروز در آئین افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا که در محل آمفی تئاتر دانشکده نفت آبادان برگزار شد، اظهار کرد: ما در مجموعه سپاه پاسداران افتخار داریم که از روز اول برای حل و رفع مشکلات انقلاب اسلامی آمدیم و سخت‌ترین مأموریت و اقدامات را با تمام وجود به جان خریدیم و برای ما هیچ فرقی ندارد که در کدام صحنه خدمت گذار مردم و مدافع انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود: در ایام جنگ هشت سال دفاع مقدس عشایر عرب به‌ عنوان رزمنده و راهنما دوشادوش رزمندگان جنگیدند و هزاران شهید دادند تا این مرزها حفظ شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: وجود محرومیت در نقاط مرزی کشور یک حقیقت است و این مشکل و وجود محرومیت برای مسؤولان جای تأسف است.

وی افزود: استان خوزستان دارای اهمیت و ارزش اقتصادی است و بودجه کشور از طریق این استان تأمین می‌شود و به همین دلیل دشمن نسبت به خوزستان حساس است و در گذشته در این استان جنگ را تحمیل کرد.

پور جمشیدیان اظهار کرد: در اعماق و زیر پای مردم استان خوزستان ثروت وجود دارد، اما این استان از محرومیت رنج می‌برد.

وی عنوان کرد: ما باید به‌عنوان یک بسیجی مطالبات را درخواست کنیم چراکه این حق مردم است که محرومیت‌ها رفع شوند، چرا باید وضعیت خوزستان و دیگر استان‌های مرزی کشور این‌چنین باشد نباید مسؤولان در مقابل این محرومیت‌ها چشم ببندند و بی‌توجهی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: وظیفه سپاه پاسداران تأمین امنیت و حفظ انقلاب است، اما متأسفانه فقر، قاچاق و این قبیل مشکلات باعث ایجاد ناامنی می‌شود و ما در سپاه پاسداران با اقدام در امر محرومیت‌زدایی افتخار می‌کنیم که نوکر مردم هستیم و بابت این خدمات هیچ منتی از سوی سپاه بر مردم نیست.

وی افزود: سپاه پاسداران علاوه بر انجام امر محرومیت‌زدایی، حافظ امنیت در استان‌های مرزی کشور است.

پور جمشیدیان با اشاره به شهدای پاسدار مدافع حرم، عنوان کرد: سپاه افتخار دارد که از اولین نفراتی بود که به کمک مردم عراق و سوریه حاضر شد و جان خود را سپر کرد.

وی افزود: داعش عهد کرده بود که در هر کجایی که وارد شود، آثار متعلق به اهل‌بیت عصمت و طهارت و شیعیان را نابود کند، آن‌ها به‌قصد نابودی نجف، کربلا، سامرا و کاظمین آمده بودند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتخار دارد که در امر محرومیت‌زدایی به مردم استان خوزستان و دیگر استان‌ها خدمت و نوکری می‌کند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها