جلسه ستاد ساماندهی امور جوانانتاکید بر پیگیری مشکلات و خواسته‌های جوانان بهمئی شهرستان بهمئی، با هدف رفع مشکلات جوانان این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۵۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
فرماندار بهمئی در این جلسه، افزایش تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از جوانان، رفع معضلات اجتماعی و مشکلات اشتغال و آسان سازی ازدواج جوانان را خواستار شد و گفت: برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌های مفرح و شاد از جمله وظایف ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی است و باید بستری فراهم شود تا جوانان در راستای پیشبرد اهداف کشور و نظام گام بردارند.
حکمت الله سنایی با تاکید بر پیگیری مشکلات و خواسته‌های جوانان شهرستان افزود: متولیان امور جوانان در شهرستان بهمئی، وظیفه ایجاد بستری مناسب برای افزایش آمار ازدواج، کاهش آمار طلاق و رفع اعتیاد جوانان را بر عهده دارند.
پیگیری افزایش پرداخت اعتبارات اشتغال زایی به جوانان از سوی بانک‌های عامل و دستگاه‌ها، قرار گرفتن همه بانک‌ها در سامانه اعطای تسهیلات ازدواج، بررسی علل مشکلات جوانان، برگزاری کلاس‌های مختلف فرهنگی و آموزشی توسط دستگاه‌های فرهنگی، برگزاری برنامه‌های عمومی، ورزشی و شاد و ادامه برگزاری نشست‌های مختلف با جوانان شهرستان بهمئی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.
ارسال نظرات