فرمانده انتظامی گچساران گفت: پس ازدستگیری زورگیر حرفه ای در دوگنبدان دریافت گزارش و مراجعه حضوری چند بانوی جوان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با یک دستگاه خودروی شخصی سواری پراید به عنوان مسافر کش در سطح شهر اقدام به اغفال، زورگیری و سرقت از آنها کرده است، رسیدگی به این موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران پلیس گچساران قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۴۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: پس از بررسی‌های پلیسی مشخص شد این فرد با خودروی سواری پراید سفید به یکی از شهرستان‌های استان فارس متواری شد که ضمن هماهنگی با دستگاه قضایی، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان گچساران به شهرستان مورد نظر در استان فارس اعزام شدند.
موسوی با بیان اینکه در عملیاتی غافلگیرانه خودروی موردنظر شناسایی و راننده آن دستگیر و برای بررسی به شهرستان گچساران انتقال داده شد گفت: در بازرسی از خودرو تعداد ۲۴۰ عدد قرص لورازپام، کلونازپام، تعداد ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه به همراه ۱۵ عدد مموری، تعداد ۶ عدد سیم‌کارت، ۲ عدد کلاه گیس، مقداری مواد خوراکی آلوده به مواد بیهوشی و مبلغ ۱۵ میلیون ریال چک پول کشف و ضبط شد.
وی در ادامه افزود: متهم در بازجویی‌های پلیس به ۶ فقره سرقت و زور گیری و اغفال زنان در شهر دوگنبدان و شهر‌های بهبهان و آغاجاری در استان خوزستان اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی گچساران گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.
ارسال نظرات