خبرهای داغ:
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان، بابیان اینکه دشمن در صدد است با شبهه پراکنی، شایعه سازی و سیاه نمایی مردم را از انقلاب ناامید کنند، گفت: وظیفه روحانیت خنثی کردن همین مسائل است.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۳۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ آیت­ الله سید ابوالحسن مهدوی صبح امروز در همایش روحانیت و حوزه انقلابی، اظهارکرد: جامعه روحانیون انقلابی یک تشکل مردمی و متشکل از ائمه جماعات و ائمه جمعه اصفهان و برخی شهرستان­ها است.

وی در ادامه گفت: بعد از انقلاب این مجمع جلساتی داشته است و در مسائل تصمیم گیری مهم استان اعم از نماز جمعه بویژه با ورود آیت الله مظاهری به اصفهان تاثیر بسازایی داشته است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه، میوه همه حرکت­ های این مجمع در انتخابات تجلی پیدا کرده است، تصریح کرد: به تازگی این مجمع نظم بیشتری پیدا کرده است و ماهی یک بار با دعوت روحانیون بزرگ کشور اقدام به روشنگری کرده است.

آیت الله مهدوی بابیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است، تصریح کرد: بر خلاف انقلاب­های دیگر در دنیا، انقلاب مردمی بر اساس انقلاب فرهنگی است و این در هیچ جای دنیا سابقه ندارد و در حالت کلی انقلاب ایران استثنایی است.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری بر فعالیت­ های فرهنگی تاکید داشته­ اند و روحانیت باید در این زمینه فعال تر شوند، گفت: بهترین مکان برای کار فرهنگی مسجد است که شما در آن فعالیت دارید.

امام جمعه موقت اصفهان درادامه گفت: بهترین نیرو نیز جوانان هستند لذا باید طرح­ هایی اجرا شود که جوانان جذب مسجد و امام جماعت مساجد شوند اما در حالت کلی لازم است جلسات و فعالیت­ های همسو و هم­ هدف باشد.

وی تصریح کرد: در جلسات و فعالیت­ های مساجد باید به دیده بان و فرمانده کل مسائل فرهنگی یعنی مقام معظم رهبری توجه کرد، بنابراین درحالت کلی باید تمام فعالیت ما در مساجد تهت توجه فرمایشات ایشان باشد.

آیت الله مهدوی هم افزایی در مساجد بحث مهمی است، خاطرنشان کرد:، ساماندهی و بحث امید دادن مردم به اینده باید مدنظر روحانیون باشد تا خروجی آن ایمان و عمل صالح باشد، در حالت کلی برنامه ­های مساجد نباید تماما مسائل دینی باشد و باید به زیرساخت­های فرهنگی هم بها داده و توجه شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، بابیان اینکه دشمن در صدد است با شبهه پراکنی، شایعه سازی، سیاه نمایی مردم را از انقلاب ناامید کنند، گفت: وظیفه روحانیت خنثی کردن همین مسائل است.

امام جمعه موقت اصفهان، در پایان با اشاره به فرمایشی از مقام معظم رهبری، گفت: ایشان فرمودند «نظارت روحانیون بر فعالیت­های فرهنگی خیلی مهم است» بنابراین، درحالت کلی بصیرت افزایی وروشنگری وظیفه اصله همه ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها