خبرهای داغ:
وزیر اطلاعات:

شهادت‌طلبی ملت ایران سلاح برنده‌ای که از آمریکا و دشمنان قدرت حرکت را گرفته است

وزیر اطلاعات گفت: سلاح برنده ای که از آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب و اسلام قدرت حرکت را گرفته است، شهادت‌طلبی ملت و جوانان پا به رکاب انقلاب اسلامی است که باعث سربلندی ایران است.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۳۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

شهادت‌طلبی ملت ایران سلاح برنده‌ای که از آمریکا و دشمنان قدرت حرکت را گرفته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام سیدمحمود علوی در مراسم یادواره شهدای روحانی و طلبه شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای روحانی به ویژه شهدای شهرستان نهاوند اظهار داشت: خرسندم که در شهر بزرگانی چون شهید «حیدری»،شهید «قدوسی» و شهیدان گروه ابوذر و همچنین مردم با بصیرت نهاوند حضور پیدا کرده‌ام.

وی افزود: مردم شهرستان نهاوند در صحنه های دفاع از انقلاب هیچ گاه سنگر جهاد و شهادت را رها نکردند و همواره در صحنه حضور داشتند.

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: سلاح برنده ای که از آمریکا و دیگر دشمنان انقلاب و اسلام قدرت حرکت را گرفته است، شهادت‌طلبی ملت و جوانان پا به رکاب انقلاب اسلامی است که باعث سربلندی ایران است.

وی ابراز داشت: جوانان شهادت طلب و پا به رکان انقلاب اسلامی توانسته‌اند دشمنان، دیکتاتور و ظالمان جهان را خلع سلاح کنند و همه اینها را مدیون اسلام و امام خمینی(ره) هستیم که فرهنگ شهید و شهادت طلبی را در بین این مردم زنده کردند.

علوی گفت: امروز انقلاب ما به خاطر حاکمیت روح شهادت و فرهنگ شهادت با عزت و سربلندی چهلمین سال از عمر با برکت خود را سپری کرده و دشمنان و زورگویان جهان هم نتوانستند جلوی این حرکت را بگیرند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی در کشور ما حاکم است دشمنان هم نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه آنچه که باعث اسارت و ذلت یک ملت بوده مرگ است، افزود : مرگ یک ملت یعنی ذلت آن و زندگی با ذلت در کنار ستمگران را نخواهیم پذیرفت.

وی تصریح کرد: ملت ایران با سلاح برنده شهادت طلبی جلوی ابرقدرت‌ها را خواهد گرفت.

علوی با اشاره به حضور و نقش‌آفرینی مردم نهاوند در انقلاب اسلامی اظهار داشت: هر گاه و هرکجا نسیم ناملایمی وزید، مردم نهاوند با حضورشان آن را متوقف کردند و نشان دادند که بهار انقلاب در نهاوند خزان پذیر نیست.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار