فرماندار میامی خبر داد؛

۱۱ میلیارد تومان برای توسعه اشتغال روستایی میامی اختصاص یافت

فرماندار میامی از تخصیص ۱۱میلیارد تومان برای اشتغال بخش روستایی میامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۶۲۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، محمدمهدی کریمی در جلسه شورای اشتغال میامی به میزبانی فرمانداری این شهرستان از تخصیص ۱۱میلیارد تومان برای اشتغال بخش روستایی میامی خبر داد و ابراز داشت: روستاهایی با جمعیت۱۰ هزار نفر در این طرح می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند که با توجه به این قانون این شرایط شامل حال شهر میامی نیز می‌شود.
وی بابیان اینکه باید پذیرفت که به‌راحتی نمی‌توان اشتغال ایجاد کرد و این امر مستلزم ارائه راهکارهای لازم در این زمینه است، افزود: برای ایجاد اشتغال به معنای واقعی نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم که باید زمینه‌های آن در میامی به نحو مطلوب فراهم شود.
فرماندار میامی بابیان اینکه ارائه تسهیلات به بخش روستایی می‌تواند جوامع بومی و محلی را تقویت کند، ابراز داشت: احداث کارگاه‌های کوچک و حمایت از این صنایع می‌تواند به توسعه اقتصادی سطح روستاها کمک کند که امیدواریم با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه بتوانیم با ارائه تسهیلات لازم در تولید اشتغال نقش مؤثر ایفا کنیم.
کریمی اضافه کرد: امروز به‌منظور جلوگیری از مهاجرت روستایی‌ها به شهرها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح روستاها باید جاذبه ایجاد کنیم که امیدواریم با ارائه این تسهیلات بتوانیم گام مهمی در راستای رفع مشکلات مردم ساکن در روستاها برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار