فرماندار اردکان با اشاره به وجود مسائل و مشکلات فراوان یادگاران دوران دفاع مقدس گفت: رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران باید در اولویت کار دولت باشد.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۹۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هادی مقیمی در دیدار با جمعی از جانبازان بالای 50 درصد شهرستان اردکان ضمن تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آنها با خدا معامله کرده اند و حاضر نیستند که این معامله را با چیز دیگری عوض کنند.جانبازان هیچ وقت طلبکار نظام و مردم نبوده و نخواهند بود و ما باید قدردان آنها باشیم.
وی گفت: همه مسئولین مکلف هستند که در حد امکان و در چارچوب قانون به مشکلات و مسائل جانبازان رسیدگی کنند. دولت و نظام مکلف است که خواسته های جانبازان را برآورده کند و اولویت کار خود را در رسیدگی به امور و کاستن دردهای آنها قرار دهد.
فرماندار اردکان افزود: جانبازان باید به عنوان الگو در جامعه مطرح باشند زیرا آنها با صبوری و بزرگواری، رنج ها و کمبودها را تحمل می کنند. بسیاری از مشکلات جانبازان را می توان با حضور مسئولین ادارات در اینگونه جلسات حل کرد.ما هرچه در توان داریم برای جبران این کمبودها و کاستی ها هزینه خواهیم کرد.
در ابتدای این دیدار، جانبازان به بیان مسائل، مشکلات و دغدغه های خود در زمینه های مختلف از جمله توجه به موضوع ورزش جانبازان و خانواده های آنها، تأمین هزینه های درمانی، اشتغال فرزندان جانبازان، حضور نماینده ای از جانبازان در جلسات اداری در جهت پیگیری مشکلات آنها، ثبت خاطرات شهداء و جانبازان با استفاده از چاپ کتاب پرداختند که فرماندار اردکان برای پیگیری آنها قول مساعد داد که در حد امکان این موضوعات را پیگیری کند.
ارسال نظرات