کاش به جای پرچم مرا 10 بار آتش می‌زدند
ای کاش به‌جای پرچم من را (نه تصویر من را) بلکه من را ده بار آتش می‌زدند. ما برای سرافرازی این پرچم در هر قله‌ای ده شهید داده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۹۱
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج،صفحه رسمی اینستاگرام سرلشکر قاسم سلیمانی متنی درخصوص آتش زدن پرچم ایران منتشر کرد.
متن در زیر قابل مشاهده است:
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران:کاش آن نادان بجای پرچم، من را ۱۰ بار آتش می‌زد

♦️وقتی صحنه نابخردانه آن نادان در آتش‌زدن پرچم ایران را دیدم خیلی دلم سوخت

♦️ای کاش به‌جای پرچم من را (نه تصویر من را) بلکه من را ده بار آتش می‌زدند. ما برای سرافرازی این پرچم در هر قله‌ای ده شهید داده‌ایم

♦️فتنه‌ها گاهی آنقدر نامشخص هستند که انسان به سادگی تشخیص نمی‌دهد

♦️گاهی آدم‌های بزرگ ما حرف‌های خطاآلود استراتژیک می‌زنند

♦️می‌گویند ما چرا در سوریه نبرد کردیم؟ خب، به این سبب که یک رژیم گمراه و گستاخی همچون رژیم صهیونیستی با دارا بودن بیش از ۳۰۰ کلاهک هسته‌ای و با اتخاذ استراتژی جنگ پیش‌دستانه، هر توانایی را قبل از فعلیت یافتن نابود و بمباران می‌کند.

♦️یک زلزله ۵ ریشتری، یک شبِ تهران را به هم می‌ریزد؛ خب تصور کنید داعش وارد کشور ما می‌شد؛ این چه عقلی است؟

♦️من صحنه‌های عجیب زیادی دیدم. ۲ هزار جوان بیگناه را در نزدیکی یک رودخانه در یک روز سربریدند، خب اگر این هیولا (داعش) به ایران می‌رسید چه بلایی سر این کشور می‌آمد؟

♦️کسانی که به لحاظ انسانی برای یک حادثه شمع روشن می‌کنند آیا نمی‌دیدند در بازار‌های عراق کامیونی از مواد منفجره می‌ترکید و زنان و مردان بسیاری را می‌کشت؟

♦️چرا توجه نمی‌کنید چرا می‌گذارید مردمان دچار تصورات دیگری شوند، این خیانت است.

♦️همان‌طور که دیروز دشمنان امام (ره) نتوانستند در موضوعی امام (ره) را مذمت کنند امروز هم در همین حوادث وحوادثی که اتفاق می‌افتد حتی آدم‌های مریض هم نمی‌توانند مقام معظم رهبری را در موضوعی مذمت کنند.

♦️وقتی رهبران کشور‌ها به ملاقات رهبر ما می‌آیند، بیان، بینش و دوراندیشی مقام معظم رهبری بر آن‌ها تأثیر می‌گذارد و برداشت آن‌ها از رهبر ما به اقتدار ما در همه سطوح می‌افزاید.
ارسال نظرات