برگزاری جشنواره جوان سرباز با نام حضرت علی اکبر (ع)

صبح امروز جشنواره جوان سرباز موسوم به جشنواره حضرت علی اکبر (ع) با حضور سربازان وظیفه‌ی نیرو‌های مسلح استان کردستان در ستاد سپاه بیت المقدس برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۵۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهدای بمباران ۲۸ دی سنندج اظهار داشت: این جشنواره با برگزاری ۳۰ کمیسیون همراه بود که ماحصل آن انتخاب ۸۱ سرباز در سطح استان به عنوان سرباز نمونه بود که از این ۸۱ نفر ۲۵ سرباز به مرحله نهایی استانی راه یافته که امروز مورد تقدیر قرار میگیرند.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس برگزاری این گونه مراسمات را ضروری دانست و گفت: این برنامه در کل نیرو‌های مسلح استان اجرا میشود.

وی به فواید دوره سربازی اشاره کرد و گفت: خدمت مقدس سربازی دوره‌ای برای کسب تجربه، مهارت اندوزی، تهذیب، نظم، قدردانی بیشتر از خانواده و در کل دوره‌ی خودسازی است.

سردار فلاح خاطرنشان کرد: ویژگی اصلی جوانان شور و نشاط است که در دوران سربازی میتوان این شور را به شعور تبدیل کرد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس تصریح کرد: همانطور که سربازان ما در دوران دفاع مقدس مجاهدت کردند که حاصل آن تقدیم ۵۹۰۰۰ شهید و ۱۵۰ هزار سرباز جانباز بود، باید از مهارت این عزیزان در مقابله با جنگ نرم دشمن استفاده کرد.

وی ادامه داد: ۷۵ کشور دنیا خدمت سربازی دارند که هیچ کدامشان مانند جمهوری اسلامی ایران برای مهارت اندوزی سربازان برنامه ندارند. یکی از اقدامات مهم سپاه بیت المقدس در این زمینه مهارت اندوزی سربازان در جهت اشتغال زایی است.

سردار فلاح در پایان گفت: امروزه سربازان ما قشری تحصیل کرده هستند که این یک فرصت است و باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

در ابتدای مراسم سرهنگ ملکشاهی مسئول معاونت نیروی انسانی سپاه بیت المقدس گفت: دهمین جشنواره جوان سرباز که مزین به نام حضرت علی اکبر (ع) است با شعار جوان سرباز، رویش و روحیه فداکاری به میزبانی سپاه بیت المقدس برگزار شد.

وی اظهار داشت: این جشنواره در ۹ محور برگزار شد که در مرحله اولیه تعداد ۹۸۲ سرباز واجد شرایط تشخیص داده شدند که از این تعداد ۳۸۲ سرباز به جشنواره راه یافتند.

وی در پایان گفت: از این ۳۸۲ نفر ۸۱ سرباز در سطح رده‌ها مورد تشویق قرار گرفتند و ۲۵ نفر از آنان به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند که امروز از آن‌ها تقدیر به عمل می‌آید.

در پایان مراسم از سربازان نمونه‌ی نیرو‌های مسلح استان تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات