رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استان سیستان و بلوچستان با وجود قابلیت های فراوان ما را به اهداف اقتصاد مقاومتی نزدیک می کند.
کد خبر: ۸۹۷۶۵۲۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشوردرحاشیه بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج از زاهدان، اظهار داشت:اولویت سپاه پاسداران در بخش اقتصاد مقاومتی طرح‌های زودبازده و اشتغالزاست.

سردارغیب پروربا بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان مملو از نیروی انسانی زبده و خلاق است، افزود: نیروی انسانی یک گنج است وما به دنبال این هستیم که بیش از این در این دیار سرمایه گذاری شود.

وی تصریح کرد: طبیعت سرشار از نعمات و ظرفیت‌های خدادادی و همچنین وجود نیرو‌های اندیشه ورز و فکری خوب از جمله مزیت‌های این استان است.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی در استان اقدامات مختلفی در حوزه محرومیت زدایی اجرایی کرده است ،که یکی از این اقدامات توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود.


رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: مجموعه این اقدامات سبب شده تا استان به جایگاه بهتری نسبت به گذشته در کشور دست یابد.

سردار غیب پرور با بیان اینکه اقدامات انجام شده کافی نیست، افزود: وجود پژوهشکده شهید یزدانی که در زمینه‌های مختلف نظیر تولید عسل و گیاهان دارویی فعالیت می‌کند یکی از اقدامات موثر سپاه در منطقه است.

وی با اشاره به اینکه، مشاغل خانگی و پرورش دام و طیور دراستان بازدهی خوبی دارد بیان کرد: صنایع کوچک و مشاغل خانگی زیربنای تولید و اشتغال در استان هستند.

وی تصریح کرد:فروش مناسب و حذف واسطه گرانی که سبب می‌شوند، سود تولیدکننده کاهش یابد شرایطی ایده آل را برای تولیدکننده فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت:سیستان و بلوچستان با داشتن قابلیت‌های فراوان مارابه اهداف اقتصاد مقاومتی نزدیک می‌کند.
ارسال نظرات