مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای را در گرو پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی و هنری آن جامعه دانست و افزود: خوشبختانه شهرستان سروآباد ظرفیت‌های فرهنگی خوبی دارد که می‌تواند برند فرهنگی‌اش باشد.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۴۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا سیداحمد سجادی، امام جمعه سروآباد در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با برشمردن مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف این شهرستان اظهار کرد: سروآباد نیازمند توجه بیشتر دولتمردان است.

وی بیکاری جوانان را یکی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات این شهرستان برشمرد و افزود: جوانان این منطقه به فکر پشت میزنشینی نیستند، اما واقعیت این است که نبود کارگاه تولیدی و کارخانه‌ای در این شهرستان باعث به وجود آمدن مشکلات مالی برای مردم این شهرستان شده است.

امام جمعه سروآباد بیان کرد: با توجه به وعده دولت دوازدهم در خصوص رفع بیکاری، امیدواریم در این شهرستان مشکل بیکاری کاهش یابد.

وی از سروآباد به عنوان فرهنگی‌ترین و دینی‌ترین شهرستان استان نام برد و اعلام کرد: با وجود مشکلاتی که مردم با آن مواجه هستند، اما خوشبختانه مردم فهیم و با فرهنگ این شهرستان جز خیرترین افراد استان هستند.

ماموستا سجادی، با اشاره به تهدید آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: مواد مخدر و اعتیاد آسیب بزرگی است که جامعه روستایی را تهدید می‌کند که لازم است متولیان امور فرهنگی با احیا فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جهت رفع این مشکلات تلاش کنند.

وی، ایران مقتدرترین و سرآمدترین کشور اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار خوبی در این شهرستان بویژه در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و باغداری وجود دارد که توجه بیشتر دولت به این بخش‌ها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم کند.

جلال قلعه شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در ادامه این دیدار اظهار کرد: به دنبال احیای فعالیت‌های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ منطقه هستیم و از مسئولان شهرستان می‌خواهیم در این زمینه از رهنمود‌های ائمه جمعه و جماعات بهره بگیرند.

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ایران مقتدرترین و سرآمدترین کشور اسلامی دانست و گفت: پتانسیل‌های بسیار خوبی در این شهرستان بویژه در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و باغداری وجود دارد که توجه بیشتر دولت به این بخش‌ها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم کند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات