خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در بازدید از دبستان قائم شاهرود گفت: بالاترین میزان پوشش پیش دبستانی در کشور متعلق به استان سمنان است.
کد خبر: ۸۹۷۶۴۲۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

استان سمنان بالاترین میزان پوشش پیش دبستانی در کشور را داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ محمدرضا جهان در بازدید از دبستان قائم شهرک ولیعصر (عج) شاهرود، استان سمنان را، استان شماره یک کشور در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی و پرورشی عنوان کردند و افزود: این دستاورد مدیون زحمات و خدمات صادقانه و دلسوزانه همکاران پرتلاش می‌باشد.
وی همچنین بالاترین میزان پوشش پیش دبستانی در کشور را متعلق به این استان دانستند و تاکید کردند: نباید مشکلات و تنگنا‌ها سد راه رسیدن ما به اهدافمان شود.
باباخانی معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این بازدید با اشاره به جمعیت بالای دانش آموزی مدارس ابتدایی شاهرود، تأمین فضای آموزشی و نیروی انسانی را از اولویت‌های این مدیریت در دوره ابتدایی عنوان کردند و موفقیت‌های کسب شده در عرصه آموزش و پرورش شهرستان و استان را علی رغم برخی محدودیت‌ها و تنگنا‌ها ستودند.
اشراقی مدیر دبستان قائم هم در این بازدید گفت:: با وجود محرومیت‌های این منطقه و جمعیت بالای دانش آموزی این دبستان کلیه طرح‌های آموزشی و پرورشی به نحو مطلوب اجرا می‌شود، وی عنوان کرد با کمک مالی انجمن اولیاء و مربیان و هیأت امنا و آموزگاران، روزانه به دانش آموزان یک وعده صبحانه گرم داده می‌شود. وی برگزاری کلاس "آموزش خانواده" یک روز در هفته را از دیگر نقاط قوت این مدرسه دانستند.
گفتنی است دبستان قائم با ۴۶۰ دانش آموز و ۲۸ معلم در حاشیه شهر و در محله اسلامی شهرک ولیعصر (عج) شاهرود دایر می‌باشد.

استان سمنان بالاترین میزان پوشش پیش دبستانی در کشور را دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها