خبرهای داغ:
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلانغرب خبر داد:
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلانغرب از برگزاری یک دوره آموزشی بیماری های مشترک بین انسان و دام برای بهره برداران این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۹۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حسین حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک دوره کلاس آموزشی در خصوص راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری های تب برفکی، طاعون و لمپی اسکین با همکاری شبکه دامپزشکی شهرستان گیلان غرب و کارشناسان امور دام مرکز جهاد کشاورزی بخش گواور از توابع این شهرستان برگزار شد.

 

 وی با بیان اینکه در این دوره آموزشی که طی دو جلسه برگزار شد، ۸۴ نفر از بهره برداران اعم از دامدار و مرغدار شرکت کردند، افزود: در این دوره ها موضوعاتی از قبیل اصول بهداشت و امنیت زیستی در واحدهای مرغداری، راه های پیشگیری از بیماری تب برفکی و لمپی اسکین و بیماری خطرناک و مشترک هاری به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان گیلانغرب ضمن تاکید بر اهمیت بحث آموزش در پیشگیری از بیماری های مشترک، بیان داشت: برگزاری منظم دوره های ترویجی کماکان در دستور کار این شبکه قرار دارد.

 

حیدری تصریح کرد: شبکه دامپزشکی با توجه به نقش مهم و خطیری که در تامین سلامت جامعه دارد، تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح سلامت جامعه و افزایش آگاهی عمومی افراد به کار می گیرد و برگزاری کلاس های آموزشی نیز در همین راستا صورت می گیرد.

ارسال نظرات