اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار با حضور سردار حسین محبی معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه و جمعی از شاعران پاسدار در مهمانسرای شهدای خلیج فارس منطقه دوّم ندسا بندر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۴۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دبیر علمی ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگ یاران پاسدار در این مراسم گفت: افتخار داریم که این کنگره برای اوّلین بار در بندر بوشهر دیار نخل و دریا و نماد استعمارستیزی و استکبار ستیزی برگزار شد که امیدواریم برگزاری این کنگره در بوشهر برای شرکت­ کنندگان در کنگره خاطره­ انگیز بوده باشد.

اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگیاران پاسدار برگزار شد

حجت الاسلام محمّد حسین انصاری نژاد اظهار کرد: امسال دکتر محمّد مهدی عبدالهی از شاعران و مداحان بسیار خوب کشور داور مقدماتی کنگره بودند که در مرحله داوری مقدماتی، آثار رسیده به کنگره از نظر تکنیک­ های آغازین مثل وزن و قافیه، کژتابی محتوایی و تناسب با موضوعات کنگره مورد بررسی قرار می­ گیرد و آثار برگزیده این مرحله در دسترس داوران نهایی قرار می­ گیرد.

وی افزود: داوران نهایی امسال کنگره استاد رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی و مرتضی حیدری آل کثیر از شاعران برجسته و نام آشنا و شاخص کشور بودند که امسال بخش ویژه شعرخوانی نیز با ابتکار دوستان به کنگره اضافه شده بود که داور این بخش نیز استاد حسن اسحاقی بود.

اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگیاران پاسدار برگزار شد

در این مراسم تعدادی از شاعران برگزیدگان کنگره به شعرخوانی پرداخته و در پایان از برگزیدگان این کنگره با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

اختتامیه ششمین کنگره سراسری شعر فرهنگیاران پاسدار برگزار شد

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها