تخریب زیستگاه ها توسط انسانها که با به رسمیت نشناختن محیط زیست حیوانات، فروش توله گرگ ها توسط افراد و جفت گیری آنهابا سگ، تغییر اقلیم از عوامل حمله گرگ با انسان ها در استان می شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۳۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در نشست خبری بمناسبت گرامیداشت۲۹دی ماه روز ملی هوای پاک، با اشاره به ویژگی متمایزامسال گفت: قانون جدیدی بنام قانون هوای پاک در مجلس تصویب شده که امسال اجرایی شده که امیدواریم مفید واقع شود.

دکتر موسوی با شارهبه اینکه در قانون هوای پاک که برای سازمان ها پیش بینی شده و مسولیت نظارتی داریم و در اجرا نقشی نداریم، افزود: شعار ملی قانون هوای پاک امسال " قانون نفس" می باشد.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز ملی هوای پاک، اظهار داشت: برگزاری جشن هوای پاک صبح  و عصر جمعه در موزه کارخانه کبریت، پاکسازی بخش خصوصی و بازدید رایگان از موزه  حیات وحش  در روز ملی هوای پاک خواهد بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان زنجان در جایگاه محیط زیست در  کشور اتفاقات خوبی اتفاق افتاده است، تصریح کرد:  ما باید جایگاه زیست محیطی را به رسمیت بشناسیم.

دکتر موسوی با اشاره به آلایندگان حمل ونقل عمومی گفت: در کارگروه های که از دوسال گذشته برگزار شده است، خودروها باید دارای معاینه فنی باشند.

 وی با اشاره به عامل حمله گرگ در استان گفت: تخریب زیستگاه ها توسط انسانها که با به رسمیت نشناختن محیط زیست حیوانات، فروش توله گرگ ها توسط افراد و جفت گیری آنهابا سگ، تغییر اقلیم  از عوامل حمله گرگ  با انسان ها در استان می شود.

 

ارسال نظرات