اسداله درویش امیری در مدت بیش از یکسال از حضور خود در زنجان به عنوان استاندار زنجان، عصر امروز برای ششمین بار به شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره سفر کرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۳۰
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،اسداله درویش امیری عصر امروز به منظور بازدید از دو مجموعه تولیدی و صنعتی کیلوس و نساجی رازی به شهرستان ابهر سفر کرد.

وی در نخستین دقایق ورود به شهرستان های ابهر و خرم‌دره، از سوی فرمانداران و جمعی از مسئولین این شهرستان‌ ها مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است؛ شرکت کیلوس ابهر بعنوان نخستین تولید کننده مالت کشور  و مجموعه نساجی رازی دو نمونه از مهم ترین طرح های تولیدی و صنعتی استان زنجان به شمار می روند که مورد بازدید استاندار زنجان قرار گرفتند.

استاندار زنجان سپس به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی طرح توسعه شرکت مینوی خرم‌دره عازم این شهرستان شد تا از نزدیک در جریان میزان اجرای این پروژه قرار گیرد.

طرح توسعه شرکت مینوی خرم‌دره نیز در سفر پیشین استاندار زنجان به این شهرستان و در پی بازدید از شرکت مینو، بعنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت های صنعتی و تولیدی استان در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری کلنگ زنی شده بود. استاندار زنجان برای ششمین بار به شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره سفر کرد

 

ارسال نظرات