کارگردان انیمیشن «خط سرخ» از به پایان رسیدن این انیمیشن خبر داد و عنوان کرد: این انیمیشن، ارتباط بین شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را نشان می‌‎دهد.
کد خبر: ۸۹۷۶۳۲۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ عباس عباسی،  از به پایان رسیدن انیمیشن «خط سرخ» خبر داد و عنوان کرد: این انیمیشن، ارتباط بین شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را نشان می‌‎دهد.

وی در خصوص ایده این طرح، بیان کرد: این اثر به سفارش مؤسسه آفرینش‎های هنری آستان قدس رضوی ساخته شده است، در جلسه‌ای که با این مؤسسه داشته‌ایم، درخصوص تولید آثار با موضوع مدافعان حرم موضوعاتی مطرح شد.

این کارگردان با بیان اینکه در این زمینه ایده‌ای داشتم که مطرح کردم و مورد قبول واقع شد، ابراز کرد: فیلمنامه این اثر را مریم یمینی نوشته است که هم‌اکنون در مرحله صداگذاری و موسیقی قرار دارد.

وی عنوان کرد: زمان این انیمیشن ۶ دقیقه است و چند بار بازنویسی شده، ایده کار را دوست دارم و می‌خواهم آن را گسترش داده و تبدیل به فیلمنامه کنم.
عباسی در ادامه گفته‌های خود تصریح کرد: به دلیل آنکه در انیمیشن «خط سرخ» به جزئیات در خصوص مدافعان حرم پرداخته نشده است، برای نشان دادن جزئیات بیشتر نیاز به تحقیقات گسترده‎ای دارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها