نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در افزایش اعتماد مردمی و خدمات صادقانه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۹۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶

لزوم استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در افزایش اعتماد مردمی و خدمات صادقانهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه هماهنگی شهردار و شورای شهر فامنین به موقعیت جغرافیایی فامنین اشاره کرد و اظهار داشت: فامنین به عنوان گلوگاه اتصال استان همدان به بزرگراه همدان- تهران فرصت بسیار مناسبی برای توسعه در اختیار دارد.

وی با اشاره به موقعیت راه آهن تهران - همدان و احداث ایستگاه فامنین و اتصال آزاد راه ملایر به آزاد راه همدان - ساوه افزود: این موضوع به صورت ویژه پیگیری و در چند جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان مطرح بر تسریع آن تاکید شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به مشکلات ناشی از نبودن سیستم دفع فاضلاب در فامنین اشاره کرد و گفت: بیمارستان فامنین، استخر دانش آموزی، تسریع در ایجاد شبکه فاضلاب شهرستان و احیای بافت فرسوده شهر نیز در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در این خصوص گزارش پیشرفت کار ارائه شود.

وی بر احداث مجتمع خدماتی و رفاهی در کنار آزاد راه تهران - همدان به منظور رفاه حال مسافران و جذب گردشگران، احداث میدان وحدت اسلامی، نصب خود پرداز بانک در ماماهان و تجرک تاکید کرد و در خصوص لزوم تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری فامنین و پیگیری از سوی وزارت کشور مواردی را بیان کرد.

حاجی‌بابایی افزود: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی و تمرکز روی منطقه ویژه اقتصادی، شهرستان فامنین را با پیشرفت شگرفی مواجه می کند که این امر مستلزم طی کردن پروسه عظیم زمانی است.

وی اظهار داشت: فرصت های تولید و اشتغال باید در منطقه مطالعه شود تا بتوان با برنامه راهبردی چالش های موجود را با توجه به موقعیت استراتژیک فامنین و قرار گرفتن در محور مواصلاتی چند شهرستان استان همدان و نزدیکی به مرکز ارائه داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکل پروژه های ملی را بر اساس برنامه های فرادستی مانند برنامه ششم رفع کرد، گفت: با توجه به کمبود شدید آب در منطقه و بافت کشاورزی آن و تاثیر این مقوله در پیشگیری از مهاجرت های اجباری مردم فامنین؛ موضوع در اولویت کار مسئولان استان و شهرستان قرار دارد.

وی لزوم استفاده از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در افزایش اعتماد مردمی و خدمات صادقانه را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات