مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم (عج) سمنان:
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در تيپ 12 قائم (عج) سمنان گفت: سبك زندگي امروز كمي نگران كننده است؛ چرا كه اگر انسان هر روز از معنويت فاصله بگيرد در حقيقت از آرامش در حال فاصله گرفتن است و اين مشكل را بايد با آموزه هاي ديني و فرهنگ سازي درست و خلاقانه در جامعه اصلاح كرد.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۷۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمين جواد صميمي  مسئول دفتر نمايندگي  ولي فقيه در تيپ 12 قائم (عج)  سمنان در جمع رزمندگان تيپ 12 از ياد خدا گفت.

وي تصريح كرد: آرامش  يكي از مسائل مهم انسان امروز است .

مسئول دفتر نمايندگي  ولي فقيه در تيپ 12 قائم (عج)  سمنان در همين راستا با اشاره به اينكه بعضي ها با شكم خالي و وضع نامناسب اقتصادي از آرامش خوبي برخوردارند و اين در حالي است كه بعضي ها با توجه به دارايي هاي فروان باز هم نمي توانند آتش هيجاناتشان را كنترل كرده و آنچنان كه مي خواهند آرام باشند.

 صمیمی با اشاره به  ياد خداگفت دلهاي رنجور ما با ياد خدا آرام مي گيرد.

وي تصريح كرد: يكي از عواملي كه بعضي ها همواره  با استرس واضطراب زندگي مي كنند به خاطر بدگماني و سوء ظن است .

مسئول دفتر نمايندگي  ولي فقيه در تيپ 12 قائم (عج)  سمنان با اشاره به روابط  دنياي امروز كه آميخته با بي رحمي ونامهربانيست خاطر نشان كرد:   باورهاي ديني ما همواره انسانيت وتعامل با دنياي اطراف را به ما اموخته وهر چقدر كه انسان امروز بيشتر قرق در مدرنيته مي شود از مولفه هاي آرامش دورتر مي شود .

مسئول نمايندگي تيپ 12 گفت: سبك زندگي امروز كمي نگران كننده است؛ چرا كه اگر انسان هر روز از معنويت فاصله بگيرد در حقيقت از آرامش در حال فاصله گرفتن است و اين مشكل را بايد با آموزه هاي ديني و فرهنگ سازي درست و خلاقانه در جامعه اصلاح كرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها