امام جماعت مسجد ولیعصر(عج) هرات ؛

همه باید انقلابی باشند/ پایگاه بسیج در بحث رونق مسجد و مسائل فرهنگی اجتماعی محله اهتمام بیشتری ورزد

حجت الاسلام دولتی در جلسه مسجد محوری خواستار فعالیت بیشتر پایگاه و هیئت امنای مسجد در جهت رونق مسجد و مسائل فرهنگی اجتماعی محله هادی آباد شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۳۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) و پایگاه شهید یزدانی جلسه ای پیرامون بحث مسجد محوری با حضور هیئت امنای مسجد، امام جماعت، تعدادی از اهالی و بسیجیان محله هادی آباد در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.
در این جلسه ابتدا احمدرضا زارع هیئت امنای مسجد ولیعصر(عج) گزارشی از وضعیت موجود هادی آباد ارائه کرد.
در ادامه حاج آقا دولتی امام جماعت مسجد ولیعصر(عج) طی سخنانی با اشاره به خلقت انسان گفت: خداوند می فرماید ما شما رو برای بندگی خلق کردیم لذا باید ابتدا خدا شناسی درست شود تا وجود ما معنی پیدا کند و زمانه زمانه ای است که انسان باید تلاش کند و مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم نماید.
حجت الاسلام دولتی در ادامه اشاره ای به نشانه های آخرت زمان کرد و افزود: دلیل اینکه داعشی هایی که خودشان سنی هستند دارند شیعه و سنی ها رو میکشند این نشانه آخرت زمان است چون برادر برادر را میکشد و جور و فسادی که اشاره میکنند آمده و این زمینه ظهور امام زمان(عج) است که رسیده و طرف دیگرش دلهای ما است که باید آماگی لازم را پیدا کند.
وی همچنین منافق را افراد مخالف نظام ،انقلاب و رهبری عنوان کرد و خاطر نشان کرد:ما در کشور نباید دو گروه چپی و راستی داشته باشیم ولی متاسفانه منافقیندو گروه شدند چرا که همه باید یک گروه باشند آن هم انقلابی
حاج آقا دولتی با بیان اینکه همه مردم بسیجی هستند و بسیج باید در میدان باشد افزود:به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیجی یعنی امام علی( ع )که همه وجودش صرف اسلام بود.
امام جماعت مسجد ولیعصر(عج) در پایان سخنانش نیز به بحث مسجد محوری اشاره کرد و خواستار همکاری حوزه بسیج، هیئت امنا، بسیجیان، و مسئولین ذی ربط با پایگاه مقاومت بسیج در بحث رونق مسجد، مسائل فرهنگی و اجتماعی این محله شد.
ارسال نظرات