خبرهای داغ:
یکی از اسرای زن فلسطینی با ۵۰ درصد سوختگی محکوم به حبس ۱۱ ساله است و هشدار‌ها به رژیم صهیونیستی برای آزادی وی بی‌فایده است.
کد خبر: ۸۹۷۶۲۰۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، «اسراء جعابیص» از اهالی «جبل‌المکبر» قدس است که به اتهام تلاش برای انجام عملیات استشهادی، با ۵۰ درصد سوختگی در زندان رژیم صهیونیستی محبوس است.
 
حبس زن اسیر فلسطینی با ۵۰ درصد سوختگی

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، پس از بی‌توجهی ادامه‌دار رژیم صهیونیستی به درخواست‌ها مبنی بر نیاز فوری اسراء به معالجه، تجمع‌هایی در اعلام همبستگی با وی برگزار شده است.

مردم نوار غزه در گذرگاه «بیت‌حانون یا ایزر» این تجمع را برگزار کردند و خواستار آزادی او شدند. «اسماعیل رضوان» از اعضای ارشد حماس اعلام کرد رژیم صهیونیستی مسئول کامل زندگی این زن است.

گذرگاه بیت‌حانون یکی از هفت گذرگاه نوار غزه، مخصوص امور دیپلماتیک و بیمارستانی است که مردم در آن تجمع کرده‌اند.

فلسطینی‌ها در الخلیل کرانه باختری نیز تظاهرات و تجمع کرده‌اند و خواستار آزاد کردن و معالجه اسرا شدند.

پس از انفجار کپسول گازی در خودروی اسراء جعابیص و در نزدیکی یک ایست بازرسی، صهیونیست‌ها مدعی شدند وی قصد انجام عملیات شهادت‌طلبانه داشته و با همین اتهام، اسراء به ۱۱ سال حبس محکوم شد.

در این انفجار (در سال ۲۰۱۵) انگشت‌های دست اسراء از بین رفت و بخش‌هایی از صورت او نیز سوخت؛ او اکنون نیاز به چندین عمل جراحی پوستی دارد. این اسیر زن فلسطینی یک پسر کم‌سن و سال دارد.



نزدیکان اسراء گفته‌اند خودروی اسراء که در حال نزدیک شدن به ایست بازرسی بوده هدف شلیک نظامیان صهیونیست قرار گرفته وهمین گلوله‌ها منجر به انفجار کپسول گاز شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها