خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از افتتاح فاز اول کارخانه کنستانتره در دهه فجر امسال در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۸۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

افتتاح فاز اول کارخانه کنستانتره اسدآباد در دهه فجراکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: فاز اول کارخانه کنستانتره در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: این کارخانه از مجموعه کارخانه‌های تولید فولاد در شهرستان است که جذب نیروی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه دارای چند فاز است که فازهای بعدی آن شامل گندله و آهن اسفنجی است.

وی تصریح کرد: این دو پروژه نیز به ترتیب در تیرماه سال 97 و ابتدای سال 98 به مرحله بهره‌برداری خواهند رسید.

رنجبرزاده ضمن تاکید بر ایجاد اشتغال در دیار سیدجمال خاطرنشان کرد: این سه پروژه به عنوان بخش دوم مجتمع‌های تولید فولاد و ذوب آهن در اسدآباد هستند تا باعث تسریع در چرخش چرخ اقتصادی شهرستان شوند.

وی با اشاره به احداث کارخانه کاغذ نیز گفت: مقدمات افتتاح این مرکز نظیر کسب مجوز و اقدامات مقدماتی آن انجام شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص راه اندازی تولید قطعات خودرو ابراز داشت: سرمایه‌گذار این پروژه مشخص شده که وی هم اکنون در حال مذاکرات با مراکز مربوطه است تا قرارداد تضمین خرید را منعقد کند.

وی همچنین با اشاره به پروژه بارورسازی ابرها گفت: مجلس شورای اسلامی آماده شنیدن حرف‌های صاحب نظران و متخصصین این حوزه است تا با رفع موانع نسبت به اجرای این عمل اقدام کند.

رنجبرزاده تصریح کرد: در اولین فرصت ممکن این موضوع را به اطلاع مسئولین مربوطه در وزارت نیرو خواهد رساند تا هرچه سریع‌تر عملیاتی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات