خبرهای داغ:
حجت الاسلام تویسرکانی:

حلقومی که اختلاف ایجاد می‌کند حلقوم شیطان است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز کسی که در میان افراد ارزشی اختلاف می‌اندازد و در زمین دشمن بازی می‌کند، قطع به یقین دست او در دست دشمن بوده و به آن‌ها کمک می‌کند.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۸۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بیست و نهمین یادواره شهدای شهر شریف‌آباد با حضور خانواده شهدا و مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی در سالن ورزشی شهر شریف‌آباد با سخنرانی حجت‌الاسلام تویسرکانی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان برگزار شد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان در این یادواره اظهار داشت: جوانان ما در حال حاضر باید سختی بیشتری را تحمل کنند و حتی بیش از جوانان 40 سال گذشته باید تحمل کرده و حافظ دستاوردهای انقلاب باشند.
حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی ادامه داد: در جوانی گذشته، این فرصت‌های گناه، نقشه‌ها و وسوسه‌ها نبود و اما امروز قطع به یقین پیچیده‌تر هم می‌شود.
وی ادامه داد: امروز افرادی که پیشنهاد سازش و تعامل با آمریکا می‌دهند، نقشه‌های شومی در سر می‌پرورانند و در حقیقت غیرمستقیم به ما پیشنهاد می‌دهند که تسلیم شیطان شویم.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان عنوان کرد: شیطان به سعادت و انسانیت ما راضی نمی‌شود و در این میان آمریکای مزدور هم جز ذلت و خواری ما به چیز دیگری راضی نمی‌شود و متأسفانه یکسری افراد در داخل می‌گویند برای حل مسائل اقتصادی و سیاسی کشور باید دست دوستی با آمریکا بدهیم.
تویسرکانی بیان کرد: در میان ستمگران و مستکبران عالم چیزی به نام ادب و عفت وجود ندارد و پیدا نمی شود هرچه که هست فریب، دروغ و خیانت است؛ در آخرالزمان باید با سرمایه‌های ولایی حرکت کنیم چراکه در آخرالزمان سرمایه انسان بصیرت، استقامت و صداقت بوده و منبع آن استقامت و مودت با ولایت است.
این مسؤول با بیان اینکه بصیرت یعنی اینکه اندیشه و گفتمان رهبری باید در ذهن وجود ما باشد، تصریح کرد: اگر سخنان رهبری در ذهن و فکرمان نباشد، افراد دیگری بر ما نفوذ کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را عملیاتی می‌‌کنند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان مطرح کرد: امروز کسی که در میان افراد ارزشی اختلاف می‌اندازد و در زمین دشمن بازی می‌کند، قطع به یقین دست او در دست دشمن بوده و به آن‌ها کمک می‌کند؛ حلقومی که اختلاف ایجاد می‌کند حلقوم شیطان است.
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار