قرارگاه دانشجویی شهید زین الدین بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ؛
بهتر نیست به جای نشر افکار انحرافی و التقاطی؛ به حل مشکلات معیشتی مردم بپردازید تا در مسئولیت عاریه ای که در رأس آن هستید اندکی از خواسته های به حق مردم و وعده های خود را به سرانجام رسانده باشد!
کد خبر: ۸۹۷۶۰۹۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ؛ نامه ای به رئیس جمهور روحانی ؛
 

« بسم رب الشهدا و الصدیقین »

 
سیاست ما باید دینی باشد نه اینکه دینداری مان را در جهت سیاسی کاری در جهت اهداف پست و حقیر سیاست، حرکت بدهیم.
«مقام معظم رهبری مدظله العالی»

سلام بر شهدای مدافع اسلام ،از صدر تا کنون

رئیس جمهور محترم ؛ حجت الاسلام روحانی!
شنیده ایم در دیدار اخیر با وزیر و معاونان وزارت امور اقتصادیتان آن چنان روح انتقادتان همانند روح برجام عروج کرده است که گفته اید حتی امام دوازدهم را می توان نقد کرد!! آیا دروس حوزه را درست خوانده اید که برای چندمین بار تاریخ اسلام و ائمه را تحریف کرده و به طریق خود نشر می دهید!؟در زمان رئیس جمهوری مورد تقلیدتان نیز شاهد چنین افاضاتی از جانب او و هم حزبی هایش بوده ایم که سبب ایجاد فتنه و آشوب و کمک به دشمنان شده بود. تکلیف خائنان و فتنه گرانی چون آن ها که مشخص است و قصد پلیدشان برای نظام اسلامی،انقلاب و رهبری برهمگی عیان گشته است؛حال جای سوال است چرا ادامه کلام و فهم غلط آن ها از دین و شرع را از زبان و بیان شما می شنویم!؟!؟
اگر به فرهنگ لغات مراجعه نمایید ؛ خواهید دید که انتقاد به معنای جدا کردن خوب از بد و یا خالص کردن،خرده گیری،بیان اشتباه و ... است و با حفظ این تعریف از انتقاد ؛ باید بدانید که امام معصوم ، خلیفه خداوند در روی زمین است و با لحاظ عصمت و امامت ایشان ، دستور اطاعت محض آنان از جانب خداوند صادر شده و کسی اجازه انتقاد و خرده گیری از آنان را ندارد.(این ساده ترین و روشن ترین برهان بود.)
بهتر نیست به جای نشر افکار انحرافی و التقاطی؛ به حل مشکلات معیشتی مردم بپردازید تا در مسئولیت عاریه ای که در رأس آن هستید اندکی از خواسته های به حق مردم و وعده های خود را به سرانجام رسانده باشد!
حال که حوادث گوناگون قلب مردم ایران را آزرده کرده است بهتر است با گوش فرا دادن به رهنمودهای مقام معظم رهبری با بهبود وضع مردم مرهمی به آلام قلبِ وفادرشان به نظام و انقلاب باشیم نه اینکه با لجازی ها و ندانم کاری هایمان آب به آسیاب دشمن بریزیم!
سخن بسیار است و دردودل ها فراوان از رویکرد های شما در جریانات اخیر! سخن از اینکه چرا یک بار نیامدید و از مردم در مورد تمام مسائل اقتصادی که تیم شما و جریان و تفکر شما بر سر این مردم اورده یک عذر خواهی نکرده اید! مردم ما بصیرند و همه چیز را دارند می بینند و می دانند که حساب دنیا چند چند است؟ چرا همانند همان کشورهای غربی که مقلد سرسخت فعالیت هایشان هستید نیامدید یک وزیر یا حتی معاون و یا حتی یک کارمند تان را عوض کنید و به مردم نشان دهید که شما هم دردشان را می فهمید! حال اینکه مسئولین دولت شما استعفا نمی دهند جدا !!! و... و ... و ...
ما با چشمانی باز و ذهنی بصیر حوادث گوناگون داخلی و خارجی را رصد کرده و در کنار آن پیگیر وضع معیشت مردم هستیم و امیدواریم با دقت و نظارت بیشتر بر گفته های خود؛ حداقل حرمت ائمه (ع) را خدشه دار نکنید و راه تفکرات، بیانات و عمل خود را از مسیر مسئولین منحرف گذشته جدا کنید و نگذارید جلسات شبانه و حزب بازی های سیاسی شما را از اهداف والا و نیات الهی یک رئیس جمهور؛ که در ابتدای راه از آنها سخن گفته بودید دور نماید.!
 

دانشجویان بسیجی دانشگاههای استان چهارمحال و بختیاری
26/10/1396
ارسال نظرات