مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) :

مردم ایران آگاهانه در مقابل فتنه‌گران و دشمنان ایستادند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) گفت :دشمنان به صراحت و وقاحت اعلام می‌کنند برای این که نظام ایران اسلامی را شکست بدهیم باید نقطه اتصال که همان ولایت فقیه است را بزنیم تا بین مردم و ولایت فاصله بیافتد.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۸۹
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام ملک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) در نشست سیاسی که در حوزه  216 حضرت زکیه (س) با حضور بسیجیان برگزار شد اظهار داشت : بصیرت، هدایت، صیانت و نظارت از جمله وظایف مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان‌های نظامی بوده که در این راستا باید اهتمام جدی داشته باشد.

وی همراه بودن واقعی با ولایت را تنها راه نجات کشور و جامعه دانست و گفت: تنها با شعار نمی‌شود نظام ولایی را یاری کرد بلکه باید با عمل یاریگر نظام ولایی بود و در تمامی برهه‌ها و زمان‌ها پشتیبان ولایت فقیه بود تا بتوانیم کشور را از توطئه‌های شوم دشمنان نجات دهیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) بیان کرد: دشمن بداند مردم ما مسلمان هستند و پای نظام می‌مانند و هزینه آن را با جان دل پرداخت می‌کنند و بودند خانواده‌هایی که چندین فرزند خود را تقدیم انقلاب کردند و باز نیز خود را بدهکار نظام می‌دانند.

ملک تصریح کرد: امروز دشمن به صراحت اعتراف می‌کند که انقلاب اسلامی ایران سبب مرگ تدریجی ما شده است و همه قدرت و تلاش خود را به کار بسته تا به هر نحوی در مقابل آن بایستد که وظیفه تک تک ماست تا در مقابل این نقشه‌های شوم دشمنان ایستادگی کرده و با آن مقابله کنیم.

وی افزود: این انقلاب برای یک نفر و یک گروه و جناح نیست ریشه اش در قرآن و عاشورا است و در صحنه می‌مانیم تا پرچم را به دست صاحبش امام زمان برسانیم و در مقابل شعار فتنه‌گران می ایستیم و دیدیم مردم آگاهانه با مسائل برخورد کردند و در مقابل فتنه‌گران و دشمنان ایستادند.

 مردم ایران آگاهانه در مقابل فتنه‌گران و دشمنان ایستادند

 

خبرنگار بسیجی : فرهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها