خبرهای داغ:
جلسه هماهنگی هیئت رزمندگان شهرستان صحنه با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه و جمعی از مسئولین استانی در سالن جلسات شهید رضا عباسی این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۷۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه, جلسه هماهنگی هیئت رزمندگان شهرستان صحنه با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه و جمعی از مسئولین استانی در سالن جلسات شهید رضا عباسی این ناحیه برگزار گردید.

 

در این جلسه حاج محمد طالبی عنوان کرد: برای شروع برنامه های هیئت رزمندگان باید احساس تکلیف کرد و در انجام کار ها از هم سبقت گرفت.

 

وی در ادامه اشاره ای به شهید مدافع حرم رضا عباسی داشت و بیان کرد: این شهید بزرگوار دراثر برخورد موشک به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر ایشان به کشور بازنگشته است.

 

این یادگار دفاع مقدس  خاطر نشان کرد: باید برنامه های فرهنگی را در سطح شهر گسترش داد.

 

وی گفت: تمام مسولین ادارات باید پای کار باشند  و در انجام کارها غافل نباشند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صحنه در این جلسه اظهار داشت: به منظور احترام به مقام والای شهدا برای ۳۰۰ شهید شهرستان یادواره شهید انجام گرفته است .

 

وی ادامه داد: اتاق برای فعالیت این هیئت در نظر گرفته شده است.

 

سرهنگ عزت الله عظیمی خاطر نشان کرد:هیات رزمندگان اسلام همانگونه که از اسمش مشخص است با برکت حضور رزمندگان به وجود آمده است و برای کسانی که دغدغه برای فرهنگ شهرستان و کار فرهنگی دارند بهترین مکان برای حضور و فعالیت است.

 

وی ادامه داد: حمایت از یک فرهنگ آنهم فرهنگی که دنیا را با ۸ سال دفاع مقدس به لرزه در آورده است و امروز اگر ما در امنیت هستیم از رشادتها، شهامت ها و خون پاک ریخته شده شهداست و همه ی ما مدیون این عزیزان هستیم وظیفه همه آحاد مردم است.

 

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان صحنه پیرامون مشکلات و راهکارهای مناسب جهت بهتر برگزار شدن برنامه های هیئت رزمندگان اسلام و فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان مطالبی را بیان کرد.

 

 قنبرعلی منصوری در این جلسه گفت: سپاه صحنه  برنامه های مورد نیاز شهرستان را انجام داده است.

 

وی در ادامه با تشکر از هیئت فاطمیون  تشریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی برای کمک جهت انجام برنامه های هیئت رزمندگان را دارد.

 

منصوری خاطر نشان کرد: ما هر چی اقتدار داریم همه از برکت خون شهداست

 

بخشعلی کرمی دبیر هیات رزمندگان شهرستان صحنه عنوان کرد: هیات رزمندگان این پتانسیل را دارد که از ظرفیت های کشوری استفاده کند.

 

وی ادامه داد: در این هیات همه عضو هستند و افرادی که در هیات های دیگر عضو هستند میتوانند در این هیات فعالیت کنند.

 

کرمی گفت: وقتی همایشی برای شهدا گرفته می شود ما در حال اشاعه فرهنگ آنان هستیم.

 

دبیر هیئت رزمندگان شهرستان صحنه گفت: تمام نیرو ها پا به کار برای فعالیت هیئت آمادگی تمام دارند.

ارسال نظرات