مصطفی برزگر
فرمانده سپاه ناحیه ایوان خبر داد:
فرمانده سپاه ناحیه ایوان گفت: بیش از 50ویژه برنامه بمناسبت دهه فجر درسطح شهرستان ایوان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۷۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "سرهنگ عارف یاسمی"؛ فرمانده سپاه ناحیه ایوان، اظهار کرد:انقلاب اسلامی مردم ایران را از یوغ سرسپردگی رهانید و استقلال و عزت را برای ملت به ارمغان آورد،انقلاب عظیم الهی که به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام  خمینی (ره)ایران اسلامی که دردوران سیاه طاغوت هیچ جایگاهی در معادلات جهانی نظام بین الملل نداشت را در تراز قدرتهای برتر جهانی قرار داد ،وامروز به لطف خداوند متعال ورهبری پیامبر گونه حضرت آيت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) نه تنها توده عموم ملتها بلکه حاکمان وقدرت های برتر دنیا نیز به دیده احترام و عزت به آن می نگرند.

یاسمی گفت:سه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی یعنی استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی در طول عمر این انقلاب سبب شده تا روز به روز بر عظمت ملت ایران افزوده شود و نیل به آرمانهای انقلاب در سایه اطاعت پذیری از ولایت فقیه دست یافتنی گردد.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان افزود:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول 39 سال عمر با برکت انقلاب از هر ترفندی برای براندازی نظام استفاده کردند و هر بار نیز با هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم ناکام شده اند.

وی ادامه داد:بمناسبت دهه مبارک فجر بیش از۵۰برنامه دررده های مختلف سپاه شهرستان برگزار خواهدشد ، که شاخصترین این بر نامه ها می توان به برگزاری جشن های انقلاب، دیدار با خانواده معظم  شهدا، غباروبی مزار شهدا،نشست های بصیرتی،برپای جشن انقلاب در پایگاهها.... اشاره کرد.

یاسمی شناساندن خدمات انقلاب  برای نسل‌های سوم و چهارم که امام راحل، انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند را ضروری دانست و خاطرنشان کرد برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر و حضور گسترده مردم در این برنامه ها به ویژه راهپیمایی 22 بهمن، توطئه دشمنان را خنثی می کند و باعث یاس دشمن و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شود.

 

 

 

ارسال نظرات