احیا فعالیت‌های فرهنگی هنری در شهرستان سروآباد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بر احیا فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان سروآباد تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگی هر جامعه‌ای به میزان فعالیت‌های فرهنگی و هنری آن وابسته است.
کد خبر: ۸۹۷۶۰۶۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، جلال قلعه شاخانی، در نشست هم اندیشی با روسای انجمن‌های فرهنگی، هنری و قرآنی و هنرمندان و فعالان فرهنگی سروآباد اظهار کرد: فرهنگ می‌تواند در هر زمان و مکانی پیش برنده فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه مدتی است که فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان سروآباد راکد شده است، عنوان کرد: احیا، تقویت و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری متناسب با فرهنگ منطقه ضرورت دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بر برنامه ریزی و پیش بینی یک برنامه شاخص فرهنگی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: توسعه فرهنگ و هنر با پرداختن به فرهنگ غنی در هر منطقه ماندگار می‌شود.

قلعه شاخانی، با بیان اینکه کردستان ارای ظرفیت‌های فرهنگی زیادی است، اذعان کرد: مقام معظم رهبری این استان را سرزمین فرهنگ و هنر معرفی کردند که لازم است متولیان فعالیت‌های فرهنگی با توجه به ظرفیت‌ها و استعداد‌های استان و منطقه به این مقوله بیش از پیش توجه کنند.

وی با اشاره به پیشنیه فرهنگی و مذهبی شهرستان سروآباد خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه‌ای شاخص و قابل توجه در این شهرستان حمایت می‌کند و بر همین اساس فعالان فرهنگی سروآباد باید این مهم را از مسئولان پیگیری و مطالبه کنند.

در ادامه این جلسه نیز روسای انجمن‌های فرهنگی، هنری و قرآنی و هنرمندان و فعالان فرهنگی سروآباد به بیان مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان پرداختند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات