خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) آبیک:

مردم با توکل بر خدا و اعتماد به رهبری بر فتنه دشمنان فائق آمدند

فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: مردم در درجه اول با توکل و یاری خدا و دوم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری بر فتنه دشمنان فائق آمدند
کد خبر: ۸۹۷۶۰۵۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

مسلم لطفی زاده فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: در چند روزی که گذشت و دشمنان داخلی و خارجی در صدد ضربه زدن به انقلاب بودند و خیال واهی داشتند که می توانند اساس نظام را تغییر دهند.
وی ادامه داد: مردم در درجه اول با توکل و عنایت خداوند مکرشان به خودشان برگشت و دوم با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که این نقشه شوم را به بر آب کردند.
لطفی زاده افزود: با ولایت مداری مردم که در صحنه حضور پیدا کردند خناسان نتوانستند اظهار اراده کنند و مردم توانستند یک مشت محکم در دهان مستکبران زنند و خواب های شیطانی دشمنان را به شکست منجر کردند و به عشق ولایت از رهبری و نظام دفاع کردند و در سرمای هوا امدند و پشتیبان نظام بودند.
فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام در خاتمه متذکر شد: جا دارد از مسئولین شهرستان که میزان همکاری و هم افزایی بالایی با خادمان خود داشتند و در شورای تامین کمک حال ما بودند و کسانیکه مسئولیت داشتند و دین خودشان را به نظام ادا کردند و خواهش ما این است که برای شناختن فتنه باید هوشیار باشیم و ابعاد فتنه را بشناسیم.
6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار