مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در این خصوص گفت: در این جلسه مقرر گردید یک تعامل سه جانبه ازطرف ناحیه ثارالله و شهرداری واداره راه و شهر سازی درجهت آسفالت و جدول گذاری خیابان‌های حسن آباد انجام شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۷۵
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به منظور محرومیت زدایی منطقه حسن آباد یزد بسیج سازندگی ناحیه ثارالله جلسه‌ای با حضور فرمانده ناحیه ثارالله و شهردار منطقه ۲ ورییس اداره عمران و بهسازی شهری در دفترشهردار منطقه دو یزد برگزارنمود.

"جواد دهقانی" مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در این خصوص گفت: در این جلسه مقرر گردید یک تعامل سه جانبه ازطرف ناحیه ثارالله و شهرداری واداره راه و شهر سازی درجهت آسفالت و جدول گذاری خیابان‌های حسن آباد انجام شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه آقای کشفی شهردارمنطقه ۲ یزد دراین زمینه همکاری ومساعدت کردند و این عمل را بسیارپسندیده وخوب توصیف نمودند وقول مساعد و همکاری را در جهت تحقق این پروژه به ما دادند.
همچنین در ادامه این جلسه سرهنگ مهدی دهقان فرمانده ناحیه ثارالله ازخدمات انجام شده در حسن آباد که شهرداری باعث ومتولی آن بوده تقدیر وتشکرنمود و توضیحاتی در زمینه خدمت رسانی از طریق ناحیه ثارالله در منطقه محروم حسن آباد واجرای" طرح کرامت" ارائه نمود.
فرمانده ناحیه ثارالله در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسه این بود که ما با همکاری هم دست در دست هم بدهیم تا بتوانیم در این منطقه محروم زمینه اسایش و رفاه این مردم را در هر زمینه‌ای که باشد از قبیل: عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و غیرو کار شایسته‌ای را انجام دهیم تا چهره محرومیت را از این منطقه بزداییم.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثار الله در پایان این جلسه توضیحاتی درباره اجرا و راهکار‌های این طرح ارائه نمود و در جمع بندی کلی مقرر گردید هرچه زودتر اقدامات لازم درجهت اجرای این پروژه انجام گردد.
ارسال نظرات