رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز گفت: فرهنگیان و مربیان امور پرورشی باید نسبت به ترویج فرهنگ متعالی حجاب و عفاف در میان دانش آموزان بیشتر تلاش کنند، زیرا آن‌ها نقش اصلی را در این رابطه به عهده دارند.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۶۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبگرزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع معاونان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان، افزود: رعایت عفاف و حجاب به فرهنگ سازی و تبیین ثمره آن نیاز دارد و این کار مهم فرهنگی و اخلاقی باید از مدارس شروع شود.
وی ادامه داد: اگر دانش آموزان و به خصوص دختران به نقش و اهمیت حجاب و رعایت عفت و پاکدامنی بیشتر پی ببرند، قطعا با رعایت موازین دینی در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون خواهند ماند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز تاکید کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف فرهنگی، موضوع بی حجابی، بدحجابی و بی عفتی را در میان دختران در قالب برنامه‌های مختلف انجام می‌دهند که هوشیاری خانواده‌ها و فرهنگیان در برابر آن‌ها را طلب می‌کند.
به گفته محی الدینی، حجاب بحث ضروری دین و اصل اساسی در مکتب حیات بخش اسلام است و آیات و روایات متعددی در قرآن کریم بر رعایت آن تاکید دارد که باید برای نسل جوان تبیین شود.
امام جمعه مهریز بیان کرد: حجاب بدون شک محدودیت نیست، مصونیت است و نباید در جامعه این برداشت شود که برای بانوان محدودیت است بلکه باید اهمیت آن بیان شود.
محی الدینی از مربیان پرورشی و فرهنگیان مهریز برای فعالیت مضاعف در خصوص فرهنگ سازی حجاب و عفاف در جامعه و بین دختران در مدارس را خواستار شد.
ارسال نظرات