خبرهای داغ:

جزئیات تشییع پیکر شهید «امرالله احمدی» از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس در باغملک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغ‌ملک در گفت‌وگو با خبرنگار ما جزئیات تشیع پیکر شهید تازه تفحص شده 8سال دفاع مقدس «امرالله احمدی» در باغملک را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۳۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
شاپور احمدی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار ما، در تشریح جزئیات استقبال، وداع و تشیع پیکر شهید «امرالله احمدی» اظهار کرد: از طریق نیروی انسانی و امور ایثارگران سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) مطلع شدیم که شهید سرافراز امرالله احمدی از شهدای 8 سال دفاع مقدس از طریق آزمایش DNA احراز هویت شده است.
 
وی افزود: بلافاصله خانواده این شهید والامقام نیز در جریان شناسایی فرزند مفقودالاثر خود قرار گرفتند، خانواده شهید احمدی باوجود سکونت در بندر ماهشهر اما خواستار تشییع این شهید در زادگاه خود یعنی در دهستان ابوالعباس از توابع باغملک شدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده در ساعت 16 روز شنبه 30 دی‌ماه پیکر شهید از مسیر ورودی ماهشهر به باغملک مورد استقبال مردم شهیدپرور این شهرستان قرار می‌گیرد و سپس توسط مردم تا مسجد سیدالشهداء (ع) بدرقه می‌شود.
 
وی گفت: شنبه‌شب مراسم وداع با این شهید در مسجد سیدالشهداء برگزار می‌شود، پیکر این شهید والامقام در روز یکشنبه ساعت 8 صبح از محل مسجد سیدالشهداء (ع) تا گلزار شهدای دهستان ابوالعباس تشیع و خاک‌سپاری می‌شود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها