خبرهای داغ:
معاون ورزش و جوانان استان همدان خبر داد

برگزاری 600 برنامه فرهنگی ورزشی طی دهه فجر در همدان

معاون ورزش و جوانان استان همدان از برگزاری ۶۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با دهه فجر در سطح استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۵۹۲۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

برگزاری 600 برنامه فرهنگی ورزشی طی دهه فجر در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی ضمیری با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر اظهارداشت: خانواده ورزش استان با برگزاری 600 برنامه فرهنگی ورزشی به استقبال دهه فجر می رود.

وی با اشاره به اهم برنامه‌ها در قالب مسابقات ورزشی افزود: نواختن زنگ انقلاب در تمام زورخانه‌های سطح استان 12 بهمن ماه، اجرای رژه موتور سواران از بلوار ارم در 12 بهمن ماه و برگزاری همایش بزرگ صبحگاهی در 19 بهمن ماه که با حضور ورزشکاران در سالن ابن سینا برگزار می شود، از جمله این برنامه‌ها است.

معاون ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به برگزاری مسابقات کارمندان در دو رشته طناب کشی و دارت عنوان کرد: جشنواره کارمندان دولت نیز با حضور 450 نفر از کل کشور به مدت یک هفته از تاریخ 25 بهمن ماه آغاز می شود.

وی یادآور شد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به نام شهدا و دهه فجر در سطح استان و افتتاح خانه های روستایی در شهرستان‌ها نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

 ضمیری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: غباررویی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و دیدار با امام جمعه در رأس برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه در این ایام برگزاری کارگاه‌های آموزشی و قرآنی و تخصصی ورزشی خواهیم داشت، گفت: همایش امر به معروف و حضور در خانواده ورزش استان همراه با سایر اقشار در راهپیمایی روز 22 بهمن از دیگر برنامه‌ها است.

معاون ورزش و جوانان استان همدان هدف از برگزاری این برنامه ها را همگامی جامعه ورزش با سایر دستگاه‌ها و برگزاری برنامه‌های خاص و ویژه ای در این ایام عنوان کرد و افزود: افتتاح دو طرح عمرانی سالن تنیس شهید برقعی و سالن ورزشی زاغه بهار از طرح‌های افتتاح شده در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات