نایب رییس شورای اسلامی شهر اراک گفت :در صورت رضایت شهروندان با اجرای طرح 55 متری موافق هستم
کد خبر: ۸۹۷۵۸۷۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، علی‌جعفر محصولی نایب رییس شورای اسلامی شهر اراک در خصوص اجرای طرح 58 متری (بزرگراه امیرکبیر) اظهار داشت: این طرح در اولین شورای شهر اراک توسط اداره مسکن و شهرسازی وقت مطرح شد و در شورای دوم شهر که به ریاست بنده بود تصویب گردید.

وی ادامه داد: در آن زمان مقرر شد که این پروژه با سود 24 درصدی شهرداری اجرا شود و جهت سرمایه‌گذاری اولیه؛ اداره مسکن و شهرسازی نیز زمین‌های مشخصی را به شهرداری واگذار کند که متاسفانه در آن زمان قرارداد امضا نشد.

محصولی  افزود : در سومین دوره شورای شهر اراک که دوره شش ساله بود، این پروژه به فراموشی سپرده شد و در شورای چهارم نیز شهردار و استاندار وقت پیگیر آن نبودند و متاسفانه پس از گذشت 15 سال این پروژه به حالت معلق باقی ماند.

وی ضمن اشاره به نارضایتی ساکنین واقع در مسیر اجرای پروژه عنوان کرد : از آنجایی که پس از گذشت سال‌ها ساکنین مسیر طرح؛ خواستار مشخص شدن تصمیم در خصوص این موضوع هستند بنده با اجرای پروژه مخالفت نمودم اما پس از برگزاری صحن رسمی شورا با حضور استاندار مرکزی مقرر شد برای اولین بار در این مدت کارگروهی با ریاست معاون فنی و عمرانی استانداری و با عضویت رییس شورا و شهردار اراک، نماینده مالکین مسیر طرح، اداره میراث فرهنگی برگزار شود و تصمیم نهایی اخذ گردد، لذا بنده نیز بنا بر رضایت و نفع شهر و شهروندان نظر خود را تغییر خواهم داد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اراک در خصوص باشگاه ورزشی شهرداری اراک تصریح کرد : در حال حاضر شورای شهر بودجه ویژه‌ای را برای باشگاه در نظر نگرفته است و مقرر گردیده زیرنظر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک به کار خود ادامه دهد و بیشتر در ارتباط با ورزش‌های عمومی و همگانی فعالیت نماید.

ارسال نظرات