خبرهای داغ:
اولین جلسه ستاد فرعی دهه فجر انقلاب اسلامی شهر سین با حضور مسئولان مربوطه برگزار و در آن برنامه های دهه فجر اعلام شد و به تصویب رسید.
کد خبر: ۸۹۷۵۸۵۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، اولین جلسه ستاد فرعی دهه فجر انقلاب اسلامی شهر سین با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سین، مسئولان مدارس، پایگاه بسیج شهید باهنر و نماینده ورزشکاران برگزار شد.
نواختن زنگ مدرسه توسط شهردار و اعضای شورای شهر در ۱۲ بهمن، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در روز ۱۲بهمن، برپایی نمایشگاه دهه فجر در بلوار امام توسط پایگاه بسیج با همکاری شهرداری از۱۲بهمن تا ۲۲ بهمن، بازدید از خانواده معظم شهدا هر روز از ۱۲ بهمن، از جمله مواردی بود که در این جلسه مصوب شد.
همچنین مقرر شد نشست بصیرت افزایی با همکاری بسیج و سپاه هر شب در یک مسجد و نیز برنامه دفاع از پرچم توسط مهد کودک کوثر دانش شهر سین و مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) از ۱۲ بهمن به مدت پنج شب در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شود.
از موارد دیگری که در شهر سین به مناسبت دهه فجر برگزار می شود می توان به برگزاری مسابقه وصیت امام به صورت فایل پی دی اف در کانال شهرداری در روز ۱۳ بهمن، برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع دهه فجر در کلیه مدارس توسط معاونت های پرورشی مدارس و شهرداری در روز ۱۳ بهمن و برگزاری جشنواره غذاهای سنتی روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه توسط شهرداری در ورزشگاه پیامبر اعظم (ص) شهر سین اشاره کرد.
غبار روبی مزار شهدا از ۱۴ تا ۱۸ هر روز دو مدرسه به همراه سخنرانی وعاظ در مزار شهدا، برپایی بازارچه مشاغل خانگی توسط دانش آموزان دبیرستانی از ۱۷ بهمن تا ۲۲ بهمن، برگزاری مسابقه گروهی ورزش پهلوانی شهرستان در ورزشگاه شهید باهنر شهر سین و کاشت درخت و نصب پلاک به اسم متولدین از ۱۲ تا ۲۲ بهمن نیز انجام می شود.
پیاده روی خانوادگی از گلزار شهدا تا محل برگزاری نماز جمعه شهر دستگرد، تشکیل گروه های سرود در مدارس و انتخاب بهترین گروه سرود و اهدا جوایز توسط پایگاه بسیج، برگزاری برنامه مهدویت در مهد کودک گلهای ایمان و حضور در راهپیمایی و نماز عبادی سیاسی جمعه در روز ۲۲ بهمن؛ از دیگر برنامه هایی است که همزمان با دهه فجر انقلاب در شهر سین برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها