فیلم ساز عمار در گفتگو با «بسیج»:
بنی حمزه گفت: جشنواره عمار از لحاظ فرم و محتوا قوی تر شده و من از دوره ششم وارد شدم و می بینم که خیلی خیلی پخته تر شده و شاهد آثار قوی زیادی در بین فیلم سازان هستیم.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۲۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶

حیدر بنی حمزه فیلم ساز عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: جشنواره عمار در طول این سالیان سیر خیلی خوبی داشته است.

وی افزود: جشنواره عمار از لحاظ فرم و محتوا قوی تر شده و من از دوره ششم وارد شدم و می بینم که خیلی خیلی پخته تر شده و شاهد آثار قوی زیادی در بین فیلم سازان هستیم.

فیلم ساز عمار تصریح کرد: عده ای سوژه اجتماعی را فقط این می دانند که مشکلات اقتصادی را نشان دهند و این جشنواره های دیگر نیز دیده می شود ما باید به سراغ عوامل برویم و ببینیم که چه عواملی باعث شده کودک کار و کارتن خواب ها ایجاد شود نه اینکه فقط تلخی ها را نشان دهیم.

بنی حمزه با اشاره به اثر خود با عنوان "نار و انار" گفت: این اثر در مورد مظلوم ترین شیعیعان جهان است که حتی در مورد اکران و ساخت هم مظلوم بود. وقتی اسم از تشیع می آید همه به یاد ایران و عراق و یمن می افتیم ولی در همسایگی ما در جمهوری آذربایجان شیعیان دوازده امامی هستند که علاقه مند به خط امام و رهبری می باشند و خیلی عجیب است که اینها تحت فشار هستند.

 

ارسال نظرات