خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: دومین مرحله کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده استان را با عنایت خدا و همیاری مسؤولان محلی آغاز کرده‌ایم.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۱۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حسن موحد در نشست مشترک  نمایندگان ائمه جمعه و فرماندهان سپاه مناطق زلزله‌زده و خادمیاران جهادی آستان قدس رضوی با محوریت اجرای دومین مرحله کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده، اظهار داشت: بعد از ابلاغ منشور جهادی مقام عظمای ولایت به تولیت آستان قدس رضوی حرکت جهادی و موجی از مهرورزی در سطح کشور مان آغاز شد.

 

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود‌: این ابلاغ منجر به شکل گرفتن گروهای جهادی خادمیاران و تربیت نیروی‌های با تفکر خادمانه شد و با عنایات و تاسی از فرهنگ رضوی، خادمیاران رضوی استان کرمانشاه با همکاری خادمین اعزامی از مناطق مختلف کشور توانستند در نخستین ساعات زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان‌ماه، در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند و به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.

 

وی از دومین مرحله موج مهرورزی رضوی مهمان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در تلاش هستیم دومین مرحله کمک‌رسانی به این مناطق را با عنایت خدا و همیاری مسؤولان محلی آغاز کرده و در راستای مرتفع کردن پاره‌ای از مشکلات زلزله‌زد‌ه‌ها گام‌های اساسی برداریم.

 

 

ارسال نظرات