جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در امر بسیج گفت: گرامیداشت ایام الله دهه فجر پاسداشت خون شهدای عزیزی است که از همه چیز خود گذشتند تا انقلاب به پیروزی برسد و بساط ظلم و جور از این مملکت اسلامی برچیده شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۷۱۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بهزادی جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان  در امر بسیج در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر یادآور روز‌ها و خاطرات شیرین دوران قبل از پیروزی انقلاب است که مردم به رهبری حضرت امام (ره) در حال آماده کردن مقدمات پیروزی نهایی انقلاب شکوهمند اسلامی بودند.

وی، مهمترین عامل پیروزی انقلاب را رهبری حکیمانه حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: در کنار این رهبری پیامبرگونه، ایثارگری‌ها و رشادت‌های ملت سلحشور کشورمان نیز موجب پیروزی انقلاب و برچیده شدن رژیم ستمشاهی شد.

بهزادی راز ماندگاری انقلاب اسلامی را به تعبیر امام (ره) و رهبری همان رمز پیروزی انقلاب که داشتن روحیه بسیجی انقلابی، و ایمان سرشار مردم ایران بود دانست و افزود: اگر بخواهیم انقلاب بماند باید همین روحیه را داشته‌باشیم.

وی به نبرد در عرصه جنگ سخت هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد وافزود:همانگونه که هشت سال دفاع مقدس را با کمترین بودجه در مقابل دشمن با توان نظامی و مالی بسیار بالا به پیروزی رساندیم امروز هم با داشتن توان و استعداد و ظرفیت بسیجی در حوزه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم با اقتدار خواهیم ایستاد و پیروز این میدان خواهیم شد.

بهزادی یکی از هنر‌ها و توانمندی بسیج را استفاده از حداقل هزینه‌های موجود در اجرای برنامه‌ها و عملیات با خروجی بالا عنوان کرد.

وی در پایان افزود: در همین راستا کلیه دستگاه‌های اجرایی استان آماده برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و در حال نهایی کردن برنامه‌های خود برای اجرا در این ایام باشند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات