دستگیری 6 شکارچی غیرمجاز در زنجان

چهار شکارچی متخلف در شهرستان طارم و 2 شکارچی خاطی نیز در شهرستان ابهر در دام محیط بانان استان زنجان و راننده یک دستگاه اتوبوس مسافربری نیز به جرم حمل پرنده سهره توسط پلیس ایجرود گرفتار شدند.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۹۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان طارم گفت: چهار شکارچی متخلف (2 نفر بومی و 2 نفر غیربومی) در حین شکار کل و بز در منطقه آزاد 'دربند مینا' که هم مرز با شهرستان خلخال و طارم است، روز جمعه /22 دی جاری/ در دام محیط بانان افتادند.

سیدرضا معافی مدنی افزود: 2 قبضه سلاح شکاری دولول، یک قبضه سلاح شکاری تک لول، یک قبضه سلاح شکاری پنچ تیر پران، 24 تیر فشنگ ساچمه و یک تیر فشنگ چارپاره از این شکارچیان خاطی به دست آمد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ابهر نیز از دستگیری 2 شکارچی خرگوش در منطقه شکار ممنوع این شهرستان خبر داد و گفت: این 2 شکارچی خاطی، قبل از شکار و حین پروژکتورکشی دستگیر شدند.

محمدهادی کاظمی افزود: این شکارچیان خاطی حوالی ساعت 1:30 بامداد امروز در 'اراضی روستای قارلوق' این شهرستان، از سوی محیط بانان مشاهده و در دام قانون گرفتار شدند.

وی اظهار کرد: یک قبضه سلاح شکاری ته پر تکلول، یک قبضه سلاح شکاری پنچ تیر پران، 10 تیر فشنگ ساچمه و یک دستگاه پروژکتور از این 2 شکارچی غیرمجاز به دست آمد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون تحویل مراجع قضایی این شهرستان شدند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار