مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

اجرا 22 عنوان برنامه توسط بنیاد شهید در دهه فجر

در مجموع امسال بیش از 22 عنوان برنامه طی دهه فجر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۹۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر گفت: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‎‌های مختلفی در گرامیداشت دهه فجر اجرایی می‌شود.

علی کاظمی با اشاره به اینکه مردم زنجان نیز در دوران پیروزی انقلاب نقش فعالی داشتند، افزود: از همین رو پاسداشت این ایام با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های بنیاد شهید استان طبق روزشمار اعلامی اجرا می‌شود، اظهارداشت: یکی از برنامه‌ها که هر سال در نخستین روز از دهه فجر اجرا می‌شود، آئین مهمانی لاله‌ها و گل‌باران و عطرافشانی مزار شهدا است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه طرح تجلیل و سپاسگزاری از خانواده‌های شهدا توسط مردم در سطح استان نیز در طول ایام‌الله دهه فجر انجام خواهد شد، تصریح کرد: آذین‌بندی قبور شهدا و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر مزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

کاظمی با اشاره به اینکه در این ایام یادواره شهدا نیز در استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: البته یادواره شهدا با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار خواهد شد، که یکی از آنها یادواره شهدای نهضت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام عنوان کرد و افزود: برگزاری مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مختلف، برگزاری نمایشگاه موضوعی دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

کاظمی با اشاره به اینکه در این ایام طرح دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز در قالب طرح "سپاس" اجرا خواهد شد، تصریح کرد: این برنامه نیز با حضور مسؤولان بنیاد شهید و مسؤولان استانی اجرا می‌شود.

وی همچنین از اجرای طرح پایش سلامت نیز خبر داد و گفت: این طرح نیز در قالب حضور پزشکان در منازل خانواده‌های جانبازان، شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در مجموع امسال بیش از 22 عنوان برنامه طی دهه فجر اجرا می‌شود.

گفتنی است، عناوین روزهای دهه فجر امسال شامل " انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری"، " انقلاب اسلامی، تربیت قرآنی، تحکیم بنیاد خانواده و منزلت زن مسلمان"، " انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و پیشرفت علمی"، "انقلاب اسلامی، ارزشهای اسلامی، عدالت اجتماعی و مردم سالاری دینی"، "انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال"، "انقلاب اسلامی، گفتمان انقلابی، مجاهدت فرهنگی و تمدن نوین اسلامی"، "انقلاب اسلامی، اقتدار ملی، امادگی دفاعی و امنیت پایدار"، "انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت"، "انقلاب اسلامی، وحدت ملی، عزت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)"، "انقلاب اسلامی، استکبارستیزی، حمایت از جبهه مقاومت و قدس شریف"، "انقلاب اسلامی، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی" است.

ارسال نظرات