آموزش و پرورش با محدودیت منابع نمی تواند به تنهائی پاسخگوی انتظارات مردم باشد و جهت تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت از جمله اهداف و برنامه های مندرج در سند تحول بنیادین، نیازمند مشارکت همه نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی است.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۸۹
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی با اشاره به آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش از 24 دی ماه گفت : استفاده از خرد جمعی و بهره گیری از ظرفیت تمامی دستگاه های دولتی و خصوصی در راستای بهبود نظام تعلیم و تربیت از جمله اهداف تشکیل شوراهای آموزش و پرورش است.

 علی بیات تمرکز زدائی و افزایش مشارکت مردم را از راهکارهای تضمین کیفیت و انعطاف پذیری نظام تعلیم و تربیت دانست و افزود: آموزش و پرورش با محدودیت منابع نمی تواند به تنهائی پاسخگوی انتظارات مردم باشد  و جهت تحقق اهداف متعالی تعلیم و تربیت از جمله اهداف و برنامه های مندرج در سند تحول بنیادین، نیازمند مشارکت همه نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی است.

وی اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش یکی ازسازوکارهایی است که زمینه مشارکت همه جانبه در آموزش و پرورش را فراهم می کند.

رئیس  اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی با اشاره به ارزیابی های انجام شده از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش استان ها در سال گذشته گفت: مطابق ارزیابی های به عمل آمده ، شورای آموزش و پرورش استان زنجان موفق به کسب رتبه عالی در سطح کشورگردید .

 

ارسال نظرات