سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

کلیه واحدهای استانی متقاضی استفاده از تسهیلات ارزان قیمت می باشند

کلیه واحدهای استانی که متقاضی استفاده از تسهیلات ارزان قیمت یا تسهیلات یارانه دار می باشند، تصمیم کمیته فنی استان ملاک عمل بانکهای عامل خواهد بود.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۸۴
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست مدیریت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت : تصمیم گیری در خصوص پرداخت وامهای اشتغال زایی در قالب کمیته فنی استان صورت می گیرد .

طیب جعغری با اشاره به اینکه از یت دستگاههای اجرایی تخصصی، کارشناسان استانداری و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیته مذکورعضو هستند، افزود: در خصوص کلیه واحدهای استانی که متقاضی استفاده از تسهیلات ارزان قیمت یا تسهیلات یارانه دار میباشند، تصمیم کمیته فنی استان ملاک عمل بانکهای عامل خواهد بود و خارج از فرآیند مذکور امکان معرفی طرحها به شبکه بانکی وجود نخواهد داشت.

وی همچنین به نظارت مستمر بر فرآیند اعطای تسهیلات اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به الزامات آئین نامه های مربوطه و تاکیدات استاندار محترم، نهایت دقت به منظور جلوگیری از انحراف فرآیند اعطای تسهیلات از برنامه ها و اهداف صورت خواهد پذیرفت .

جعفری با اشاره به وظیفه و اختیاربدنه کارشناسی دستگاههای تخصصی در تایید یا رد درخواست های مطروحه، از متقاضیان خواست به هنگام ثبت درخواست در سامانه کارا کلیه اطلاعات خواسته شده را به دقت ارائه نمایند تا روند رسیدگی به طرحها با سرعت بیشتری صورت پذیرد .

 

ارسال نظرات