فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان طارم:
فراخوانی گردانی شهرستان طارم به همراه میدان تیر تخصصی روز در مکان اردوگاه قدس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۵۶۵۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان طارم گفت: فراخوانی گردان امام حسین(ع) در روز جمعه در محل اردوگاه قدس این شهرستان برگزار شد.

علیرضا حیدری افزود: محتوای کلی برنامه ها در این فراخوانی مباحث و فعالیتهای اعتقادی، معنوی، بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و برگزاری میدان تیر بود.

وی هدف از اجرای این فراخوانی را افزایش سطح آگاهی بسیجیان در قبال برگزاری کلاسهای دشمن شناسی، کارگاه ایمنی و اقدامات تأمینی دانست و اظهارداشت: برگزاری میادین تیر تخصصی و سبک، راهپیمایی تاکتیکی و تمرینات عملی از دیگر برنامه های قابل اجرا در این فراخوانی گردانی بود.

فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان طارم تصریح کرد: فراخوانی گردانی شهرستان طارم به همراه میدان تیر تخصصی روز در مکان اردوگاه قدس این شهرستان برگزار شد.

حیدری با بیان اینکه مأموریت اصلی گردان دفاعی بوده و اهداف آن ارتقاء سطح توان و آمادگی در رزم زمینی می باشد، افزود: وظیفه اصلی گردان مقابله با تهدید نرم و کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی در داخل کشور است.

گفتنی است، فراخوانی گردان امام حسین(ع) شهرستان طارم با حضور بسیجیان و سایر مسئولین ادارات شهرستان در محل اردوگاه قدس این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات